منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران ، از اتمام 40 پروژه کوچک مقیاس توسعه محله ای تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال حدود 40 پروژه توسعه محله ای به بهره برداری خواهد رسید که تا کنون 2 پروژه به طور کامل اجرایی و 4 پروژه نیز در دست اجرا هستند.


وی در پایان افزود : پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری، 40 پروژه توسعه محله ای با مساحت بیش از 30 هزار متر مربع  در سطح نواحی بهره برداری شوند.

موسوی درباره جزئیات این پروژه ها اظهار کرد : جدول گذاری، جمع آوری آب های سطحی ، تخریب و کف سازی، مناسب سازی پیاده رو  و ساماندهی اسفالت 2 پروژه اجرا شده در ناحیه 2 هستند که 700 متر مربع از کل پروژه ها را شامل می‌شوند. این دو پروژه با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی در محله امیریه اجرایی شدند.

موسوی خاطر نشان کرد : پروژه های دیگر توسعه محله ای نیز شامل حذف زوائد، بازپیرایی فضای سبز، جداره سازی، ساماندهی فضای بی دفاع و .. در مرحله آغاز عملیات اجرایی هستند و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار منطقه 11تهران تصریح کرد: همچین پروژه محصور نمودن بوستان ها به دلیل جلوگیری از ورود معتادین متجاهر نیز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام بوده و به بهره برداری خواهد رسید.

بخوانید:  تیم کانون چوگان قهرمان جام بنفشه شد

آیا این خبر مفید بود؟



|

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و موقعیت محله های آگاهی، فروزش و انبار نفت، پروژه های بهسازی معبر، احداث فضای سبز و محصور نمودن پارک در آنها در حال اجراست و تاکنون در بیش از 70 درصد این پروژه ها بهسازی و احداث فضای سبز نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/