آزادی خرمشهر یک معجزه الهی بود که با وحدت و انسجام نیروهای مسلح محقق شد

photo_2023-05-21_12-38-11


امیری مقدم اضافه کرد: در سالروز سوم خرداد در جلسات مختلفی که برگزار شده برنامه های نیروهای مسلح ابلاغ شده که بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سپاه و بسیج پیش بینی شده و دهها برنامه در لشکر و نیروی انتظامی و در مجموع ۱۵۰ عنوان برنامه در کمیته های نیروهای مسلح اجرا می شود.


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین اظهارداشت: رمز موفقیت در جنگ، معجزه الهی و سپس وحدت فرماندهی و حضور همه نیروهای مسلح سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و راهبری امام راحل بود و فرماندهان نظامی هم نقش بی بدیلی داشتند که باید از این رمز موفقیت درس بگیریم و چالش های امروز را پشت سربگذاریم.



آزادی خرمشهر یک معجزه الهی بود که با وحدت و انسجام نیروهای مسلح محقق شد

 





مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: آزادسازی خرمشهر معجزه ای الهی بود که با انسجام و وحدت نیروهای مسلح و هدایت امام راحل محقق شد.





منبع

وی گفت: موازنه جنگ بعد از آزادی خرمشهر بر هم خورد و شاهد آتش بس وامضای قطعنامه بودیم و در میز مذاکره شرایط بنفع ایران رقم خورد و امروز هم با گذشت ۴۱ سال از عملیات بیت المقدس باید بدانیم رسالت سنگینی داریم و در عرصه های مختلف از جمله عفاف و حجاب نیز می توان با الهام از روزهای جنگ به موفقیت رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان با حضور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت این مناسبت تاریخی برنامه های پیش بینی شده در این مناسبت را تشریح کرد.

بخوانید:  جنجال عجیب شیخ کویتی در جام جهانی اسپانیا+ عکس


|