از ترس اقدام تلافی‌جویانه ایران، مرخصی نظامیان اسرائیلی لغو شد

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که ارتش از بیم پاسخ ایران، تمامی مرخصی‌های آخر هفته نظامیانش را لغو کرده است.

رسانه‌های صهیونیست پیش از این از آماده‌باش نیروی هوایی این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به بخش کنسولی سفارت خود در دمشق خبر داده بودند.

وبسایت عبری‌زبان واللا نوشت که مقامات «غوش دان» (منطقه کلان‌شهری تل آویو) در حال بررسی بازگشایی پناهگاههای عمومی با افزایش تهدیدها هستند.

این در حالی است که آمریکا، انگلیس و فرانسه با سنگ‌اندازی‌های همیشگی نگذاشتند شورای امنیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، رسانه‌های عبری زبان از تعلیق مرخصی سربازان و افسران یگان‌های رزمی ارتش صهیونیستی،افزایش آمادگی در شمال و اطراف ایلات و فراخوان نیروهای ذخیره برای تشکیل پدافند هوایی توسط ارتش از بیم پاسخ ایران خبر دادند.

به نوشته گاردین، ارتش صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس ارزیابی وضعیت، مقرر شده است که مرخصی برای تمامی واحدهای رزمی ارتش اسرائیل به طور موقت متوقف شود. ارتش اسرائیل در حال جنگ است و استقرار نیروها بر اساس نیازها تحت ارزیابی مستمر است.

این اقدامات پس از آن صورت می گیرد که شهادت محمدرضا زاهدی، از فرماندهان ایرانی در حمله ارتش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق در سوریه تنش‌های منطقه‌ای را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/



منبع

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته است: ما آنها را از جنایت و اقدامات مشابه پشیمان خواهیم کرد. شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که درباره پاسخ «الزامی» به حمله دمشق تصمیم گرفته است. رئیس‌جمهور ایران نیز گفت که ایران در زمان مناسب تلافی خواهد کرد.

بخوانید:  قدردانی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور پرشور جامعه ورزش در انتخابات