بازتاب پیروزی حسین فدایی در رسانه‌های جهان

گاردین از جمله رسانه های معتبری است که پیروزی حسین وفایی مقابل دومین مرد اسنوکر جهان را مورد توجه قرار داده است. این رسانه ضمن اشاره به حسین وفایی و چگونگی راه یابی وی به جدول مسابقات مسترز، نوشته «مارک سلبی در روزی شوکه آور توسط حسین وفایی از مسابقات مسترز ناک اوت شد»


بازتاب پیروزی حسین فدایی در رسانه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری برنا، روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات ۲۰۲۳ مسترز با یک برد ارزشمند برای اولین ایرانی شرکت کننده در این رقابت ها همراه بود که بحت و حیرت اهالی دنیای اسنوکر را به همراه داشت. 

البته وفایی همچون ۱۵ بازیکن دیگر شرکت کننده به صورت مستقیم وارد جدول این رقابت ها نشد. در واقع کنار گذاشته شدن «ژائو ژینتونگ» از جدول بازیکنان شرکت کننده، این شانس را به حسین وفایی داد که جایگزین این ستاره چینی شود اگرچه وفایی هم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد و آغازی خیره کننده در مسابقات داشت. 


|





منبع

انتهای پیام/





یورو اسپورت هم از نتیجه دور از انتظاری که توسط ملی پوش ایران در دور نخست مسابقات مسترز رقم خورد، غافل نمانده است. این رسانه این موضوع را مورد توجه قرار داد ه که «اسنوکر بازایرانی حاضر در مسابقاات در اولین دیدار مقابل مارک سلبی که قهرمان سه دوره مسابقات است یک پیروزی بزرگ ۶ بر ۲ را رقم زد»