با کمک به خیریه، مهربانی را در مدارس رواج دهید |خیریهٔ کوینکس تجهیزات آموزشی را به مدارس فیلیپین اهداء می‌کند


 با کمک به خیریه، مهربانی را در مدارس رواج دهید  |خیریهٔ کوینکس تجهیزات آموزشی را به مدارس فیلیپین اهداء می‌کند

در ۳۰ اوت، خیریهٔ کوینکس به برنامهٔ خیریهٔ جهانی Brigada Eskwela در فیلیپین پیوست. این سازمان طی بازدیدش از مدرسهٔ ابتدایی آی‌موک و دبیرستان Sta Anastacia-San Rafael ، تجهیزاتی آموزشی به ارزش بیش از ۲٫۰۰۰ دلار را به‌منظور کمک به کودکان جهت ادامهٔ تحصیلات‌شان به این مدارس اهداء کرد.

طی این رویداد، خیریهٔ کوینکس تجهیزات آموزشیِ زیادی را که با دقت بالایی آماده شده بودند، شامل ۵۰ جعبه کاغذ، ۱۰ عدد پنکه ایستاده، ۱۰۰ عدد ماسک، ۲۰۰ بسته مداد، ۱۰۰ بسته گچ رنگی، و ۵ عدد چاپگر، به این مدارس اهداء کرد. این کمک‌های خیرخواهانه پیام دلگرم‌کننده‌ای را به دانش‌آموزان مخابره کرد و آنها را ترغیب کرد تلاش‌شان را بیشتر کنند و با عملکرد خوب‌شان به جامعه خدمت کنند.

انجام مسئولیت از طریق اقدامات خیرخواهانه

خیریهٔ کوینکس از زمان آغاز به کار خود از هیچ تلاشی برای توانمندسازی آموزش در مناطق دور افتادهٔ جهان فروگذاری نکرده است. این سازمان طی رویدادهای خیریهٔ اخیرش با مضمون آموزش از بیش از ۲۹ کشور بازدید کرده است و تجهیزات مدارس را برای بچه‌ها ارسال کرده است. این سازمان در مه ۲۰۲۲ «کارزار جهانی اهداء کتاب خیریه کوینکس» را آغاز کرد. این کارزار در ترکیه آغاز شد و به ۱۹ مدرسه در ۱۲ کشور گسترش یافت. طی این فرآیند، خیریهٔ کوینکس بیش از ۱۰٫۰۰۰ کتاب و تعداد زیادی تجهیزات مدارس را به بیش از ۹٫۰۰۰ دانش آموز اهداء کرده است، به مدارس بسیاری کمک کرده است مکان‌های مطالعهٔ جدیدی را بسازند، و منابع یادگیری غنی را برای بچه‌ها فراهم کرده است. جدای تجهیزات و لوازم آموزشی، خیریهٔ کوینکس کمک‌های نقدی را هم به‌منظور توانمندسازی آموزش اختصاص داده است. به‌عنوان مثال، این سازمان منابع مالی مورد نیاز برنامه‌های خیریه‌ای را که با مضمون آموزش و برای کودکان نیازمند برگزار شده‌اند تأمین کرده است و دسترسی این کودکان را که از خانواده‌های مستمند هستند به آموزش منظم بدون فشار مالی تضمین کرده است؛ از جملهٔ این برنامه‌ها می‌توان به HDF تایلند و KAÇUV در ترکیه اشاره کرد. علاوه بر این، خیریهٔ کوینکس از جشنوارهٔ خیریهٔ یونیسف به نام «نمایش فرش آبی» در تایلند، که کمک‌های مالی را برای آموزش خیرخواهانه جمع‌آوری می‌کرد، حمایت کرد. خیریهٔ کوینکس با تمرکز بر آموزش همواره به مأموریتش متعهد بوده است: تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی، از طریق بلاک‌چین. این سازمان با ترویج عشق و محبت از طریق برنامه‌های خیرخواهانه‌اش، دست یاری‌اش را به سمت گروه‌های آسیب‌پذیر در سرتاسر جهان درازه کرده است.

بخوانید:  خیبر امروز به مصاف شهرداری همدان می رود

333

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف