خبر ندارم حقوقی چه نامه اعتراضی داده است


|

سعید علی حسینی: خبر ندارم حقوقی چه نامه اعتراضی داده است

وی درخصوص نامه اعتراضی امیرحقوقی نیز بیان داشت: حقوقی جزو وزنه‌بردارانی بود که به سمت اعتراضات و مطالبه‌گری در مورد وضعیت گذشته فدراسیون بود؛ من از او انتظار داشتم که دیگر به گذشته برنگردد. در اردوها هم از عملکردش ناراضی بودم، با او صحبت کنم که اگر قصد دارد همچنان تفکرات خودش را داشته باشد؛ باید از وزنه‌برداری دور شود. ما در دسته ۱۰۲ وزنه‌بردان دیگری داشتیم که با حقوقی صحبت کردم و در دسته ۱۰۲ جایی ندارد و به دسته ۱۰۹ بیاید تا برای آسیایی یک شانس دیگر داشته باشد، اما حقوقی این موضوع را قبول نکرد و حتی باقری با او صحبت کرد که چرا سرمربی چنین نظری دارد اما او سرپیچی کرده است. در نهایت برای مسابقات جهانی هم او را به اردو دعوت کردم اما نیامد و خبری هم ندارم که چه نامه‌ای اعتراضی داده است.





منبع

سرمربی تیم ملی در پایان درخصوص صدور پاسپورت و ویزایش برای اعزام به مسابقات جهانی نیز گفت: انقضای پاسپورتم‌‌ تمام شده و بعد از بحرین به فدراسیون انتقال دادم و به اردبیل رفتم اما اعلام کردند که باید خودم باشم و پیگیری کردم و پاسپورتم هم آماده است. باید منتظر ویزا باشیم.

بخوانید:  نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد

 علی حسینی در مورد اعزام وزنه‌برداران به مسابقات جهانی نیز گفت: در آخرین جلسه کمیته فنی بیشتر تمرکز روی ۸۹، ۱۰۲ و +۱۰۲ برای المپیک است که دو نفر در این دسته باشند. بقیه وزن ها هم در اردو باید باشند، کسانی که شانس کسب مدال دارند. ما از الان می‌دانیم در دسته‌های ۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین می‌توانیم سرمایه گذاری کنیم و نیم نگاهی هم به دسته ۶۱ و حافظ قشقایی داریم. از الان هم مشخص است که کدام مسابقات مهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد شرایط سنگین‌ وزن‌ها در اردوی تیم ملی گفت: علی داودی بعد از المپیک در هیچ مسابقه‌ای نبود و دلیل آن هم آسیب‌دیدگی کتف بود.در دو ماهی که من آمدم رکوردهایی که زده کاملا مشخص است. او در حرکت یک ضرب ۱۹۰ شروع کرد که روند رو به جلو است، خیلی از وزنه‌برداران عضو ثابت نبودند و ما آن‌ها را دعوت کردیم. چون نمی‌توانستیم از تیم بازی‌های اسلامی از همان وزنه‌برداران استفاده می‌کردیم. باید تیم جدید دعوت می‌کردیم. برخی وزنه‌برداران خود را برای لیگ آماده می‌کردند با این وجود شرایط خوبی را در این دو ماه پیدا کردند و به نظرم نتایج قابل قبول بود. من هم دوست داشتم تیمم قهرمان شود ولی باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که کشورهای دیگر هم تلاش می‌کنند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف