دستاوردهای معدن و صنایع معدنی نیاز به جریان سازی رسانه ای دارد

گردشگری معدن



وی افزود: در این راستا انعکاس برنامه ها و دستاوردها از الزامات روابط عمومی ها محسوب می شود.


|

علی آبادیان ادامه داد: با اجرای این برنامه ریزی می توان علاوه بر معرفی ظرفیت های معدنی کشور به عموم مردم، برای روابط عمومی ها درآمدزایی ایجاد کرد. علی آبادیان همچنین از برنامه راه اندازی نمایشگاه دایمی معدن برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.

انتهای پیام/

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر نقش اثربخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ملی، اظهار داشت: این بخش نقطه قوت وزارت صمت و دارای ارزش افزوده بالا برای اقتصاد کشور است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: تعامل رسانه ای بین روابط عمومی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای بزرگ این حوزه را باید بیش از پیش معرفی کرد.





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، حمید علی آبادیان امروز در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های معدن وصنایع معدنی که به میزبانی شرکت چادرملو در یزد برگزار شد، اظهار داشت: جریان سازی رسانه ای یکی از راهبردهای اصلی روابط عمومی ها است.


آیا این خبر مفید بود؟

وی ضمن اشاره به ضرورت بسترسازی برای گردشگری معدن، گفت: با تعامل بین روابط عمومی ها و در قالب کنسرسیوم؛ می توان به ایجاد رونق در بخش گردشگری معدن پرداخت.