قفل دیجیتال بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده قفل الکترونیکی دیجیتال-خانه هوشمند آکو

نصب هیچ یک از قفل‌های هوشمند دشوار نیست، اما نصب برخی از قفل‌ها آسان‌تر از سایرین است. در حال حاضر این محصول را می‌توانید با برندهای متفاوتی در بازار پیدا کنید. هر کدام از این محصولات، مجهز به تکنولوژی‌های متفاوتی هستند و عملکردهای مختلفی دارند. قفل های دیجیتال هوشمند، قفل دیجیتال باشگاهی، قفل دیجیتال استخری، قفل پسوردی. نویسنده 4 – سلام و عرض ادب برای تماس با تعمیرکار کولر گازی باید در پروفایل فرد موردنظر شماره تمس خود را وارد کنید تا اطلاعات و … قفل اتوماتیک امکان این را به شما می دهد که بعد از خروج از منزل نیازی به قفل کردن درب نداشته باشید چرا که به صورت خودکار قفل خواهد شد.

محصولات مرتبط

روش‌های دسترسی بدون کلید به این نوع قفل‌ها، راحتی در رفت و آمد را برای شما فراهم می‌کند. تنوع رنگ و طراحی منحصر به‌فرد قفل دیجیتالی، حس زیبایی شناسی فوق العاده‌ای به خانه شما می‌بخشد. و در نهایت ویژگی‌های امنیتی فوق العاده این محصولات امنیتی مانند قفل کودک، آلارم هشدار، سیستم حریم خصوصی (شب بند) و … امنیت درب ورودی را دو چندان می‌کند. مزیت‌هایی که در هیچ یک از انواع قفل‌های مکانیکی مشاهده نخواهید کرد. قفل الکترونیکی ساختار و مکانیسم کاملا متفاوتی نسبت به قفل مکانیکی دارد. محرک‌ها پیچ یا استوانه قفل را به یک موتور کوچک درون قاب قفل قرار دارد متصل می‌کند.

دستگیره هوشمند به علت امنیت بالا و امکانات بی‌‌نظیر زیادی که دارد، محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف پیدا کرده‌ است. بسیاری از مدیران مشاغل، ترجیح می‌‌دهند با استفاده از دستگيره هوشمند امنیت دفتر مدیریت و محل کارشان را مدیریت و تأمین کنند. قبل از اینکه بخواهید قفل‌های هوشمند بخرید، ابتدا باید ویژگی‌های مختلف انواع را بشناسید. سپس می‌توانید برای منزل یا محل کار خود، بهترین و کاربردی‌ترین محصول را تهیه کنید. درنتیجه بهتر است لیست ویژگی‌های مورد نظر خودتان را در محیط استفاده قفل بررسی کنید و بر اساس آن نمونه مناسبی تهیه کنید.

بخوانید:  واردات نوار تفلون از چین و هند! تابناک-آریس تفلون

قفل دیجیتال و دستگیره آنلاین موبایلی

برندهای بسیار زیادی وجود دارند که به ساخت و تولید قفل دیجیتال مشغول می باشند اما شرکت کارن سعی داشته تا بهترین برندهای روز دنیا همچون سامسونگ، یال، گیت من، روک، زیمنس و قفل الکترونیک … را برای فروش تهیه نماید. با خرید قفل الکترونیکی از کارن، یک سال گارانتی، 15 سال خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی به صورت 24 ساعته دریافت خواهید کرد. همچنین شما می توانید نصب و تعمیر قفل های دیجیتالی خود را به تیم حرفه ای کارن بسپارید. امنیت فضاهای مختلف یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای منزل، مغازه، فضاهای اداری و تجاری است. افراد تلاش می‌کنند که در این محیط‌ها بتوانند به شیوه‌های مختلف از وسایل و اموال خود محافظت کنند. یکی از راه‌های اصلی برای محافظت از این اموال استفاده از قفل‌های ایمن برای درب‌های ورودی و خروجی به این فضاها است.

  • مثلا اگر شما و اکثر ساکنین خانه جزو افرادی هستید که هر روز یک نخ دور انگشت تان می‌بندید تا چیزی را فراموش نکنید و به همین خاطر استرس دارید که رمزعبورهای خود را فراموش کنید بهتر است از قفل اثر انگشتی یا تشخیص چهره استفاده کنید.
  • از اصلی‌ترین مزیت‌های قفل‌های هوشمند می‌توان به امکان کنترل آن از فواصل دور اشاره کرد که شما در هر زمان و هر مکانی ورود و خروج به خانه را می‌توانید کنترل و مدیریت کنید.
  • در قفل اثر انگشتی برای تشخیص هویت افراد از خصوصیات بیومتریک افراد استفاده میشود .
  • چونکه گارانتی محصول از سوی شرکت نشان دهنده ی این است که خود کمپانی به کیفیت کالا اعتماد دارد که این مسئله خود بالاترین ضمانت را ایجاد می کند .
  • قفل الکترونیکی هوشمند قابل جابجایی و نصب بر روی درب های دیگر نیز می باشد و شما می توانید در صورت فروش یا تعویض منزل، قفل الکترونیکی خود را هم با خودتان به منزل جدید ببرید.
بخوانید:  از باب اسفنجی تا سوباسا - سرگرمی خبری

به‌­دلیل وجود ویژگی‌های بسیار کاربردی در قفل‌های جدید و هوشمند، وجود آن امنیت خانه و محل کار را افزایش می‌دهد. امکان استفاده آسان و نظارت همه جانبه باعث شده تا کاربران بیشتری به­دنبال تهیه این محصولات باشند. معرفی بهترین برند تولیدکننده قفل هوشمند یا دیجیتال، کار بسیار دشواری است. چرا که در تولیدات هر کدام از این برندها، از یک تکنولوژی خاص استفاده می‌شود که عملکرد متفاوتی دارد. اما کارشناسان ما به عنوان متخصص در این زمینه همواره به مشتریان توصیه می‌کنند محصولی را خریداری کنند که از اصالت و کیفیت آن مطمئن هستند. ما در مجموعه آداک لاک، بهترین و باکیفیت‌ترین قفل‌های دیجیتال جهان که تولید برندهای معتبری مانند Kaadas،Kerong ، WeLock و ADAKاست را به مشتریان عرضه می‌کنیم.

قفل هوشمند W

تمام محصولاتی که در بازرگانی آداک با عنوان قفل دیجیتال، قفل هوشمند و تجهیزات هتلی به مشتریان عرضه می‌شوند؛ علاوه بر اصالت دارای ضمانت‌نامه معتبر و طولانی‌مدت هستند. بنابراین در صورت خرابی هر یک از کالاهای تهیه شده از این مجموعه، می‌توانید با خیال راحت نسبت به استفاده از خدمات پس از فروش و سرویس‌های رایگان ضمانت کالا اقدام کنید. درست است که قفل‌ها و دستگیره‌های قدیمی و کلاسیک، از نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ اما اگر بخواهید امنیت خانه خود را ارتقا دهید و بودجه کافی برای انجام این کار در اختیارتان باشد؛ هیچ چیز بهتر از قفل دیجیتال نیست. قفل های دیجیتال را می توان روی انواع درب ضد سرقت، چوبی و فلزی نصب نمود. دستگیره دیجیتال پول و پوش نسل جدیدی از تولید قفل دیجیتال می باشد که ظاهر آن را کمی با تغییر رو به رو کرده است. دستگیره های پول و پوش به صورت فشاری و کششی درب را باز و بسته می کنند که هم راحت تر است و هم امنیت بیشتری دارند.

بخوانید:  اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape
هنگامی که قفل کودک را فعال کنید، درب فقط از بیرون قابلیت باز شدن داشته و از داخل باز نمیشود. هنگامی که قفل شب بند را فعال کنید، هیچ کاربری به جز ادمین قابلیت ورود به خانه را نخواهد داشت. این کار صرفاً با برداشتن دو پیچ و مهره‌ای است که محفظه داخلی را به قسمت بیرونی متصل می‌کند و هر دو قطعه را جدا می‌کند.

قفل دیجیتال بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده قفل الکترونیکی دیجیتال-خانه هوشمند آکو