اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

در ساخت دکور اتاق‌های بازی همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، ایمنی مهم‌ترین مسئله است. پس از ایمنی برای طراحی دکور باید تمام توجه به سناریو و تم بازی معطوف باشد؛ زیرا یکی از معیارهای اصلی ارزیابی اتاق‌های فرار مرتبط بودن فضا و دکور با سناریو و تم بازی است. هرچقدر دکورسازی اتاق بیشتر حس سناریو را به بازیکنان القا کند، فضاسازی قوی‌تر است. درواقع زمانی که بازیکنان فراموش کنند در یک بازی اتاق فرار هستند و برای 60 دقیقه احساس کنند واقعاً در بطن یک ماجرای هیجان‎‌انگیز قرار گرفته‌اند، نشان موفقیت از آنِ مجموعه شماست. مجموعه اتاق فرار دژاوو دارای ۲ اتاق فرار طالع نحس و آخرین نفر در شهر تهران و ژانر هر دو اتاق فرار ترسناک است. طالع نحس در محدوده شریعتی، بالاتر از میرداماد و آخرین نفر در محدوده فلکه دوم صادقیه قرار دارد.

  • محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید.
  • چاره‌ای که به آن عادت کردم و ترک عادت نیز موجب مرض است…
  • شما میتوانید به صورت آنلاین اقدام به رزرو سانس مورد نظر خود برای این اتاق فرار ویلاژ توریست کنید .

بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند. این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶. در ادامه کمی درباره هرکدام از این اتاق‌ها توضیح خواهیم داد.

بخوانید:  تزریق ژل لب مدل عروسکی هزینه، مراحل تزریق و مراقبت ها رایان سلامت-مهسا امانی

اسکیپ می( شعبه خیابان دولت)

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape این بازی فکری و عملی خاص،‌چند سالی است که وارد ایران شده و طرفداران خود را کارخانه اسکیپ روم دارد. اتاق فرارهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و … دارای عناصر و المان‌های خاصی هستند که هرکدام را از دیگری متمایز می‌کند. اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید. اتاق‌ فرار سبک نوینی از بازی های فکری و هیجانی هستند که در این سال‌ها به شدت رو افزایش هستند. معمولا در بازی‌های اتاق فرار در یک اتاق قرار می‌گیرد و باید با بررسی شواهد و مدارک و یا حل کردن معماها و رازها مسیر خروج را پیدا کنید.

اتاق فرار رانساکا

البته بیشتر افرادی که در این اتاق فرار بازی کردند، آن را یک اتاق فرار ترسناک می‌دانند. در داستان این اتاق فرار چندین سال قبل در ساختمان مرکزی شهر انفجار بزرگی رخ داده است که در این حادثه خانه های بسیاری در آتش سوختند و تعداد زیادی از افراد کشته شدند. پس از این حادثه شما سال های سال به کمک یک فیزیکدان تلاش کردید تا دستگاهی اختراع کنید که زمان را به عقب باز گردانید. حال شما باید در این اتاق فرار ترسناک مشهد دستگاه را آزمایش کنید اگر این دستگاه کار کند شما قادر خواهید بود زمان را ۶۰ دقیقه قبل از آن حادثه انفجار برگردانید و زندگی افراد بسیاری را نجات دهید. ژانر این اتاق فرار تخیلی ترسناک بوده و مناسب گروه های ۴ تا ۶ نفره می باشد. مدت زمان اسکیپ روم سفر در زمان ۶۰ دقیقه است و مناسب افراد بالای ۱۶ سال در اتاق فرار سفر در زمان مشهد می باشد.

بخوانید:  واردات نوار تفلون از چین و هند! تابناک-آریس تفلون

مخاطب‌های اتاق فرارهای تهران یا اسکیپ روم

دقت کنید که در صورت کنسل شدن تایم، بیعانه واریزی، مسترد نخواهد شد. دقت کنید که از زمان ورود شما به این اتاق فرار طرقبه مشهد، بازی شروع شده و هماهنگی لازم را با راهنمای بازی انجام دهید تا یک بازی مهیج را تجربه کنید. تایم بازی شما در اتاق فرار باغ متروکه مشهد فقط ۷۰ دقیقه است.