مهمترین عامل شکست تیم ملی شرایط روحی و روانی بود/ امیدوارم تیم ملی مقابل ولز و آمریکا عملکرد بهتری داشته باشد

Dehnavi2

دهنوی در پایان گفت: این نتیجه باعث ناراحتی همه شد ولی امیدوارم از شکست درس بگیریم و بتوانیم با پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شرایطی را رقم بزنیم که ایران در دو بازی باقی مانده برابر ولز و آمریکا در این جام نتایج خوبی را به دست آورد. 

انتهای پیام// 


|





منبع

پیشکسوت فوتبال درباره دیدار ایران برابر انگلیس صحبت کرد.

هافبک اسبق پرسپولیس افزود: به نظر من تیم ملی در این دیدار با استرس و بدون آگاهی محیطی بازی را آغاز کرد و بازیکنان برای توپ های سوم برنامه نداشتند. این در حالی بود که حریف با حوصله و با استفاده از از فاصله ایجاد شده پشت هافبک ها موفق شد بیشترین آسیب را به تیم ملی وارد کند.

قاسم دهنوی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار ایران برابر انگلیس و ثبت شکست برای شاگردان کارلوس کی‌روش اظهار داشت: وقتی تیمی با دریافت 6 گل بازنده می شود مطمئناً شرایط خوبی نداشته و نمی توان در مورد بحث کارشناسی آن صحبت زیادی داشت. به اعتقادم سرمربی تیم در این بازی برنامه خاصی برای تیم ملی نداشت، علاوه بر آن چیدمان اصلی ایران برابر تیمی که با حوصله و با کیفیت فوتبال بازی می‌کند، بسیار بد و ناهماهنگ بود. در این بازی تیم ملی از همه لحاظ پراشتباه بود و در نهایت شکست تلخی هم به ثبت رسید.

بخوانید:  تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ ستاد صندوق توسعه ملی

مهمترین عامل شکست تیم ملی شرایط روحی و روانی بود/ امیدوارم تیم ملی مقابل ولز و آمریکا عملکرد بهتری داشته باشد

خبرنگار: سمیه قدیری 


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف