نکونام باید تمام تمرکزش را روی مسائل فنی قرار دهد/ بلانکو هنوز فرصت کافی پیدا نکرده

امیری در پایان در خصوص جلسه آشتی‌کنان مدیریت و کادرفنی گفت: ما همه زیر پرچمی به نام استقلال هستیم. هرکسی بزرگی می‌کند، در حقیقت به اسم استقلال خدمت کرده. بعضی‌ها با کنش و واکنش و برخی‌ها با سکوت به تیم کمک می‌کند. استقلال به گردن ما حق دارد و ما باید برای موفقیت آن بکوشیم.

وی در خصوص عملکرد استقلال در بازی‌های امسال توضیح داد: حقیقت ماجرا این است که فوتبال ما پر از بیراهه است. در حال حاضر نکونام که باید تمام تمرکزش روی فوتبال و مسائل فنی باشد مجبور است در موضوعاتی دیگر هم فعالیت کند. این مساله باعث می‌شود به موضوعات متفاوتی ورود کند و فکرش درگیر شود. نسبت به این مساله انتقاد دارم.

وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص افتتاح زمین چمن ورزشگاه شیرودی گفت: شبی فراموش نشدنی بود. حضور هاشمی  در ورزش هم حضوری غربیانه نیست زیرا او از جنس ورزش است. من۴۰ سال پیش در این ورزشگاه بازی می‌کردم. کنار بزرگانی چون مظلومی و حجازی و خیلی از بزرگان. خاطرات زیادی دارم.

انتهای پیام/



منبع

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی‌‌های بلانکو اظهار داشت: در خصوص بلانکو باید بگویم این بازیکن هنوز فرصت بپیدا نکرده تا توانایی‌هایش را نشان دهد. این بازیکن باید در شکل واقعی خود ظاهر شود و توانایی‌هایش را نشان دهد تا به استقلال کمک شود.