همه مدیران استان برای ثبت اطلاعات در سامانه منتاک جدیت داشته باشند


آیا این خبر مفید بود؟

خرّم تصریح کرد: آذربایجان شرقی جزو استان‌هایی است که بیشترین مصرف گاز را دارند و باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند تا با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف از قطع گاز جلوگیری شود؛ همچنین گاز ادارات و دستگاه‌هایی است که این موضوع را رعایت نکنند قطع خواهد شد.


|





منبع

انتهای پیام





در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین 24 مورد از مصوبات کارگروه اموز زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان ازجمله اجرای یک طرح صنعتی در هشترود و اجرای طرح مجتمع گردشگری در هوراند به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: دسترسی رئیس جمهور و مدیران ارشد دولت به اطلاعات استان‌ها و وزارتخانه‌ها از طریق سامانه منتاک فراهم شده و نیاز به نیروی مضاعف فیزیکی برای کنترل پیشرفت پروژه‌ها را برطرف می‌کند.

خرّم تاکید کرد: بر این اساس همه مدیران دستگاه‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها باید برای این سامانه اهمیت قائل باشند و آمار دقیق و قابل ارزیابی در این سامانه ثبت کنند.

رضا طوسی با اشاره به اینکه 70 شهرداری، 21 فرمانداری، 1942 دهیاری و حدود 70 دستگاه اجرایی استان تاکنون برای عضویت در این سامانه معرفی شده‌اند، افزود: استان آذربایجان شرقی تاکنون از نظر ثبت اطلاعات پروژه‌های عمرانی در این سامانه جلوتر از همه استان‌هاست و انتظار داریم دستگاه‌ها با معرفی نمایندگان خود و جدیت در ثبت به‌موقع و صحیح تمامی اطلاعات درخواستی و فراهم کردن الزامات ساختاری سامانه، این وضعیت را استمرار بخشند.

بخوانید:  کشف ۴۵ قبضه سلاح غیرمجاز توسط محیط‌بانان

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف