آغاز به کار 58 پزشک جدید متخصص و فوق تخصص در جنوب غرب خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان با اشاره به اینکه پیش از این فوق تخصص غدد در منطقه نداشتیم و این رشته فوق تخصصی هم در جنوب غرب خوزستان فعال شد، بیان کرد: در رشته‌های فوق تخصصی‌ای مثل ریه نیز کمبود داشتیم که پزشکان جدید در این رشته هم در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان حاضر شدند.

محمدی بیان کرد: این پزشکان جدید طرح 24 ماهه خود را در دانشگاه علوم پزشکی آبادان سپری خواهند کرد و امیدوار هستیم بعد از آن نیز شرایطی را برای ماندگاری ایشان در این منطقه مهیا نماییم.

انتهای پیام/

سید محمد صالحی افزود: انتظار داریم با تخصیص پزشکان جدید به اروندکنار، شاهد اتاق عمل‌های فعال و درمانگاه‌های پُر پزشک و پُرتخصص در این شهر باشیم.


لازم به ذکر است که پزشکان متخصص جدید حاضر شده در جنوب غرب خوزستان در رشته‌هایی مثل گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن، کودکان، طب فیزیکی و توانبخشی، طب اورژانس، زنان و زایمان، روانپزشکی، رادیولوژی، رادیوانکولوژی، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، پزشکی هسته‌ای، بیهوشی، بیماری‌های مغز و اعصاب، قلب و عروق، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، داخلی، پوست، ارتوپدی و آسیب‌شناسی، خدمات‌رسانی خواهند کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

او گفت: در بقیه مناطق محروم خرمشهر، شادگان و آبادان نیز شاهد حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: پزشکان فوق تخصص جدید این منطقه در رشته‌های نفرولوژی، نوزادان، خون و سرطان، گوارش بالغین، گوارش نوزادان، ریه، آسم و آلرژی، غدد و جراحی پلاستیک هستند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان اضافه کرد: همواره سعی ما بر این بوده تا با اعطای مشوق‌های مختلف مثل ایجاد امکان سکونت، پرداخت به موقع کارانه‌ها و فراهم کردن شرایط کار در مراکز مختلف برای پزشکانی که به تخصص ایشان نیاز داریم، امکان ماندگاری ایجاد نماییم.

او با اشاره به اینکه برای نخستین مرتبه 9 پزشک متخصص از تعداد یاد شده کار خود را در اروندکنار دنبال آغاز خواهند کرد، گفت: بقیه پزشکان نیز بر حسب نیاز بین شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تقسیم می‌شوند تا خدمات درمانی در این مناطق بیشتر و بهتر شود.

بخوانید:  تشکل های مردم نهاد فعالیت خود را با حفظ استقلال انجام دهند