آقای گلی که سرمربیان استقلال او را نمی‌بینند!

انتهای پیام/



منبع

گفتنی است صادقی که از سایپا به استقلال آماده، تا امروز یک لیگ برتر و یک سوپرجام را با پیراهن آبی فتح کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر علی صادقی، وینگر استقلال که در دو فصل اخیر مهلت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرده است امسال هم به روند خود ادامه داده؛ روندی شامل درخشش در بازی‌های دوستانه اما عدم حضور در ترکیب اصلی.

صادقی در زمان حضور مجیدی به استقلال آمد اما در فصلی که آبی‌ها قهرمانی کسب کردند، فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و به تعداد انگشتان یک دست برای استقلال بازی کرد. هواداران استقلال امید دارند او در آینده به ترکیب اصلی اضافه شود اما او نه در ترکیب اصلی ساپینتو جایی داشت و نه امسال برای نکونام به میدان رفته است. عجیب آن است که وی در اردوهای پیش از جام جهانی کی‌روش حضور داشت و در بازی‌های دوستانه استقلال در ۳ فصل اخیر بیش از ۱۰ گل زده اما نتوانسته به ترکیب اصلی برسد. در حقیقت می‌توان گفت صادقی آقای گل بازی‌های دوستانه است اما جایی در ترکیب اصلی ندارد.

از سوی دیگر این بازیکن جوان امسال شمع تولد ۲۴ سالگی خود را فوت خواهد کرد و دیگر سهمیه بازیکن زیر ۲۳ سال استقلال حساب نمی‌شود. به همین دلیل هم ممکن است باتوجه به عدم درخشش، از جمع استقلالی‌ها جدا شود. به همین دلیل هم باید جهت حضور در ترکیب اصلی استقلال و جا گرفتن در تفکرات نکونام تلاش بیشتری داشته باشد.

بخوانید:  آغاز به کار 58 پزشک جدید متخصص و فوق تخصص در جنوب غرب خوزستان