آماده راه اندازی مرکز پژوهش صنعت شوینده ها در قزوین هستیم

انتهای پیام



منبع

علی رحمانی در این نشست اظهارداشت: موقعیت خاص و استثنایی استان قزوین ایجاب می کند برای موفقیت در کارها از همه ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده استفاده کنیم.

رحمانی تصریح کرد: بر اساس ظرفیت قانونی ایجاد شده در حوزه جهش دانش بنیان در صورتی که شرکتهای بزرگ هزینه مالیات را وارد کار تحقیقاتی کنند می توانند از مشوق های لازم برخوردارشوند و ما نیز در استان حمایت می کنیم تا کارها شتاب گیرد.

این مسئول اظهارداشت: از همکاران امور مالیاتی انتظار داریم به مدیران صنایع استان مشورت لازم را ارائه کنند تا شاهد راه اندازی مرکز پژوهشی و تحقیقی شوینده ها و برج فنآوری در قزوین باشیم.

وی افزود: برای توسعه فعالیت های دانش بنیانی در واحدهای صنعتی خوشبختانه امکانات و زمین های خوبی در اختیار پارک علم و فنآوری است که می تواند در اختیار صنعتگرانی که می خواهند واحدهای توسعه و تحقیق خود را فعال کنند قرار گیرد.

وی اظهارداشت: در صددیم مرکز مدرن پژوهشی و تحقیقاتی شوینده ها را در استان قزوین راه اندازی کنیم و از تعاملو همکاری امور مایلاتی هم استفاده می کنیم تا زمینه جذب فعالان اقتصادی در این عرصه فراهم شود.

رحمانی گفت: می توانیم سرریز پردیس علم و فنآوری تهران را در پردیس آبیک جذب کنیم و به تحول در این عرصه کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست مشترک مدیران واحدهای صنعتی بزرگ استان و شرکت های دانش بنیان با استاندار قزوین عصر یکشنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، کرامتی مدیرکل دبیرخانه شورای رهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان کشور، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فنآوری، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، موسوی مدیرکل امور مالیاتی استان، آهنگریان نایب رئیس اتاق بازرگانی در محل پارک علم و فنآوری قزوین برگزار شد.

بخوانید:  دلار به جایگاهش وفادار ماند!

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: پردیش آبیک در فضایی به مساحت بیش از 70 هکتار مصوب شده و کلید خورده است و فاز اول آن در مساحت 10 هکتار در مرحله خاک برداری و جدول گذاری است که صاحبان واحدهای صنعتی بزرگ می توانند برای راه اندازی واحد آرندی شرکت خود در این پردیس از زمین ارزان و رایگان برخوردار شوند.