آموزش 1600 نفر ساعت آموزش کاشت گیاهان به دانش آموزان مدارس منطقه 13


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه13  با بیان اینکه رسیدگی به فضای سبز داخل و پیرامون مدارس در راستای طرح استقبال از مهر در بازه زمانی یک ماهه انجام گرفته است گفت: از ابتدای این طرح که از 15 شهریورماه آغاز گردیده و تا 15مهرماه ادامه داشت بیش از 30 مدرسه در سطح نواحی چهارگانه از خدمات اداره فضای سبز بهره مند شدند.


آموزش 1600 نفر ساعت آموزش کاشت گیاهان به دانش آموزان مدارس منطقه 13


|





منبع

شهردار منطقه 13 با اشاره به خدمت رسانی به بیش از 30 مدرسه در طرح استقبال از مهر گفت: طی این طرح، بیش از 1600 نفر ساعت آموزش نگهداری گل و گیاه به دانش آموزان ارائه شد .

وی یادآورکرد:  هر سال همزمان با بازگشایی مدارس رسیدگی به فضای سبز مدارس در دستور کار اداره فضای سبز قرار داشته و با هدف بهبود کیفی و کمی فضای سبز مراکز آموزشی، خدمت رسانی به مدارس انجام می شود.

شهردار منطقه 13 با اشاره به اینکه ، همزمان با بازپیرایی فضای سبز مدارس، ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان نیز در برنامه کاری این اداره قرار دارد، اظهار کرد : بیش از 1600 نفر ساعت آموزش دانش آموزی کاشت بذر و قلمه و نگهداشت گیاهان همراه با اهدا بروشورهای آموزشی و گل و گلدان توسط کارشناسان مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره اداره فضای سبز صورت گرفته است.

بخوانید:  تصمیمات آینده نزدیک شورای عالی آموزش و پرورش درباره آموزش زبان‌های خارجی/ بازطراحی کتاب‌ها در مراحل نهایی انجام کار است