اجرای ۲۲۸ برنامه و افتتاح متمرکز ۳۰ خانه هلال در هفته هلال احمر



به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه ها در پوشش اخبار موثق در عملیات جست‌وجوی یسنا کودک ۴ ساله کلاله‌ای نقش مهمی داشتند و زحمات آنها شایسته قدردانی است.

غریب آبادی افزود: نیروهای هلال احمر در کنار نیروهای مردمی و سایر دستگاه ها تمام تلاش و حداکثر ظرفیت خود را برای جست‌وجوی یسنا بکار گرفتند و در نهایت توسط کایت سوار داوطلب هلال‌احمر این کودک پیدا و دل همه مردم ایران شاد شد.

وی تصریح کرد:  در دو سال گذشته در ۳ شهرستان گمیشان، مراوه‌تپه و گاليكش با رایزنی ها و اعتمادی که به این استان شد شعبه هلال‌احمر تاسیس شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد:  در حال حاضر ۱۳ شهرستان در استان دارای شعبه هلال‌احمر است، امیدواریم با کمک دستگاه ها و مسئولین و داوطلبین بتوانیم در شهرستان رامیان هم شعبه هلال‌احمر تاسیس کنیم.

غریب آبادی با اشاره به اینکه در هفته هلال‌احمر امسال ۲۲۸ برنامه در شهرستان‌ها و ۳۰ برنامه به صورت متمرکز استانی برگزار خواهد شد، بیان داشت: به مناسبت هفته هلال‌احمر ۳۰ خانه هلال در استان گلستان به صورت متمرکز همزمان با سراسر کشور افتتاح خواهد شد و یک خانه هلال تخصصی و شاخص هم خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در حوزه پایگاه های امدادونجات نیازسنجی صورت گرفته است و مجوز احداث و راه اندازی جهت ۳ پایگاه امدادونجات گمیشان، دلند و سه راهی سارجه کر گنبدکاووس اخذ شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه مجوز مرکز ارتوز و پروتز اخذ شده است، گفت: خدمات این مرکز به صورت نیمه دولتی خواهد بود که از این حیث به عنوان اولین مرکز در استان است.

بخوانید:  نوروز ⁩ بشارت امید و لحظه‌ی پیروزی‌ است

انتهای پیام/



منبع