اختلاف پاداش ما با فوتبالی ها خنده دار است!



علی میرشکاری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی گفت: تورنمنت جام جهانی، بهترین تورنمنت فوتبال ساحلی است، زیرا هم از لحاظ کیفیتی و هم سطح تیم‌ها و نفراتی که حضور پیدا می‌کنند، در سطح بالایی قرار دارد و همین باعث می‌شود بهترین لقب بگیرد. تیم ما امسال خیلی خوب بود و با تمام قوا برای کسب مقام قهرمانی پا به مسابقات گذاشته بودیم. در بازی مقابل برزیل، خوب شروع کردیم و دو گل هم پیش افتادیم، اما متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم. یکی از این بدشانسی‌ها این بود که بازیکن دو کارته داشتیم که از روی سکو‌ها بازی را تماشا می‌کرد. یکی دیگر از اتفاقات بدی که برای ما افتاد، مصدومیت پیرامون در ابتدای بازی بود و عملا ما 10 نفره مقابل برزیل ظاهر شدیم.
وی ادامه داد: برزیل از لحاظ نفرات کامل بود و گل‌هایی که دریافت می‌کردیم از نفراتی بود که کم به آنها بازی رسید و تازه نفس بودند. مقابل برزیل بیشتر از لحاظ بدنی کم آوردیم. امسال جا داشت که ما قهرمان شویم. آنقدر خودمان را نزدیک به قهرمانی ندیده بودیم. تیم ما ترکیبی از جوانی و تجربه بود و شانس اول قهرمانی ما بودیم نه برزیل.
میرشکاری درباره گله‌ها از پاداش واریزی  تصریح کرد: از لحاظ پاداش‌های واریزی، قابل قیاس با فوتبال چمنی نیستیم. آنها برای یک برد مقابل ولز در جام جهانی نفری دو میلیارد پاداش گرفتند درصورتی که ما برای سوم شدن در جام جهانی برای کل بازی‌ها دویست میلیون تومان دریافتی داشتیم و این اختلاف، خنده‌دار است. بازی به بازی پاداش‌ها واریز می‌شد، اما مبلغ، مبلغ ناچیز و کمی بود و کفاف نمی‌دهد. بچه‌ها راضی هستند، اما زشت است. کسی که در مسابقات جهانی مقام کسب می‌کند نباید کم لطفی شامل حالش شود.
ملی پوش فوتبال ساحلی ایران  تاکیدکرد: وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است. در گذشته اوضاع واریزی و پرداخت‌ها فاجعه بود. نشست‌های قای محتشم با تاج، باعث شده اوضاع کمی بهتر شود و پاداش‌های ما به پاداش‌های واریزی به “فوتسال” نزدیک شده است یعنی ما هنوز هم اندازه فوتسالیست‌ها دریافتی نداریم. پرافتخارترین تیم توپی ایران هستیم، اما از همه رشته‌ها ضعیف‌تر پاداش می‌گیریم.
میرشکاری درباره قهرمانی ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: هر تورنمنت نسبت به تورنمنت قبل فرق می‌کند. قهرمانی به قرعه بستگی دارد و باید دید آن نسل، نسل کاملی است یا خیر. ما الان نسل کاملی بودیم و تا دو سال دیگر نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما شالوده، همین است. تیم ما جوان و پخته خواهد بود. در گذشته، تیم ب فوتبال ساحلی تشکیل شد و ۶ الی ۷ بازیکن تیم ملی از جمله خود من، محصول تیم ب فوتبال ساحلی هستیم، اما متاسفانه پس از کرونا، چیزی به نام تیم ب فوتبال ساحلی وجود ندارد و باید به فکر یک پشتوانه برای پرورش نسل جدید باشند.
او در ادامه افزود: امیدوارم بیشتر به این رشته توجه کنند، زیرا می‌توان بسیار پیشرفت کرد. وزارت ورزش قول پاداش داده بود، اما هنوز پرداخت نشده است. امیدوارم پرداخت شود تا بچه‌ها مقابل خانواده شرمنده نشوند.
علی میرشکاری در مورد آرزوی خود برای فوتبال ساحلی ایران در سال جدید خاطرنشان کرد  : آرزو دارم اواخر سال با قهرمانی در آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کنیم و بتوانیم باز هم در جام جهانی بدرخشیم.

بخوانید:  الهام حسینی و فاطمه عیدیان آزادی واقعی دختران ایران زمین را به همگان‌ نشان دادند



منبع