از پوست اندازی تا قهرمانی نیم فصل؛ نصف جام در دستان گل‌محمدی و پسرانش!


از پوست اندازی تا قهرمانی نیم فصل؛ نصف جام در دستان گل‌محمدی و پسرانش!

انتهای پیام// 





به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم گل محمدی پس از ناکامی در فصل قبل با پوست اندازی ویژه ای کار خود را در فصل فوتبالی جدید آغاز کرد. در حالی که جدایی بازیکنانی مانند حامد لک، علی شجاعی، رضا اسدی، مهدی مهدی خانی، علیرضا ابراهیمی و سعید آقایی از جمع سرخ ها این تیم را با خانه تکانی روبرو کرد، جذب بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و در ادامه اضافه شدن یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته دامنه تغییر و تحولات را در تیم گل محمدی بسیار گسترده کرد تا پرسپولیس با شکل و شمایل جدید و به روز شده ای پای در فصل جدید بگذارد.

در میانه میدان نیز بازگشت دوباره سروش رفیعی و جذب چهره سرشناسی مانند سعید صادقی به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات کمربند خط میانی سرخ ها را محکم کرد تا بدین ترتیب خیال یحیی از این منطقه تیمش به نوعی راحت شود و با آرامش بیشتری برای نتیجه گیری در این فصل روی خط استارت قرار بگیرد. 


تمام نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در حالی انجام شد که این تیم با مهاجمان سابق خود یعنی مهدی عبدی و حامد پاکدل فصل را آغاز کرد اما این دو مهاجم در هفته های ابتدایی نتوانستند در امر گلزنی موفق عمل کنند تا لزوم جذب مهاجمان جدید بیش از پیش احساس شود. مهاجمانی که فقط در بازی های دوستانه پرسپولیس موفق به گلزنی می شدند در حالی جای خود را به لوکادیا و شیخ دیاباته دادند که پرسپولیسی ها امیدوار بودند این دو مهاجم خارجی اتفاقات مهمی را در خط حمله سرخ ها رقم بزنند. در شرایطی که درخشش لوکادیا ادامه داشت، جدایی عجیب او از پرسپولیس و مصدومیت شیخ دیاباته پرسپولیس را با بحران ویژه ای روبرو کرد.

بخوانید:  منتخبان هفتمین جشنواره شميم‌ ريحان معرفی شدند

خبرنگار: سمیه قدیری

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



آیا این خبر مفید بود؟





منبع