استقلال برای قهرمانی چیزی کم ندارد/ بازی با تیم‌های قلعه‌نویی همیشه سخت است

انتهای پیام//









منبع

ارسطو محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: به نظرم استقلال به آن ثبات لازم رسیده و توانسته ۵ دیدار را با برد پشت سر بگذارد. بازیکنان با هم هماهنگ شده‌اند و این اتفاق خوبی است که منجر به این روند شده. در مجموع استقلال خوب کار کرده است.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد بازی مقابل گل‌گهر تحلیل خود را اینگونه بیان کرد: بازی مقابل تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه نویی همیشه سخت است. او همیشه شایستگی‌هایش را نشان داده و شاگردان ساپینتو دیدار آسانی در پیش نخواهند داشت اما فکر می‌کنم استقلال بتواند فردا حریف را شکست دهد زیرا هارمونی و ریتم خوبی بر تیم حاکم شده است.

محمدی در مورد شانس‌های قهرمانی لیگ عنوان کرد: همه تیم‌های خوب هستند. پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر تیم‌های با کیفیتی هستند اما ما استقلالیم و همیشه مدعی. این تیم چیزی برای قهرمان کم ندارد و باید در انتهای فصل جام را بالای سر ببرد.



آیا این خبر مفید بود؟

وی درباره حواشی اطراف سرمربی استقلال گفت: در فوتبال به هرحال زرنگی رقبا هم یکی از فاکتورها است. خودم در بالاترین سطح و لیگ حضور داشتم. اتمسفر را می‌شناسم. این زرنگ‌بازی‌های وجود دارد اما باید هوشیار و آگاه باشیم تا دیگران سوءاستفاده نکنند. اگر ساپینتو کنترل شده کار کند همه‌چیز بهتر می‌شود و تیم هم رشد می‌کند.

خبرنگار: علی رضایی

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف