«اسپینجر» تابستان می‌آید

گفتنی است یوسف مرادیان با بازی در نقش «رستم» در این مجموعه، برای اولین بار حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. محمد نادری با بازی در نقش یک پلیس به نام «سرگرد بهلولی» و بیتا بیگی در نقش شخصیتی به نام «نیکو» در این سریال حضور دارند.

در سال گذشته نقشی را در سریال داستان یک شهر به کارگردانی محمدرضا آهنج ایفا کردم و کاری را برای پلتفرم‌های نمایش خانگی به اسم «اسپینجر» داشتم که طبق خبر اعلام شده این مجموعه تابستان پخش می‌شود. 



«اسپینجر» تابستان می‌آید

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های هنری خود گفت: همانطور که می‌دانید شیوه کاری من گواهی داده است که پرکار نیستم و حضور کارگردان و فیلم نامه برایم در اولویت است. بعد از آن، مهم برایم این است که کاراکتر را دوست داشته باشم تا برای ایفای نقش اعلام آمادگی کنم و اگر هم ارتباط برقرار نکنم، خواهش می‌کنم از شخص دیگری برای آن نقش استفاده کنند.

سریال نمایش خانگی «اسپینجر» که به نویسندگی مشترک «آزاده محسنی» و «الهه میرباقری»، یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را با مدیریت «هادی اسلامی» دارد و از فروردین ۱۴۰۰ در لوکیشن‌های مختلف تهران و شهریار کلید خورد، تابستان 1402 منتشر خواخد شد.

بخوانید:  کلیپ"صفر تا صد انتخابات در آبادان" منتشر شد + ویدیو



آیا این خبر مفید بود؟