اسکیت آذربایجان‌غربی از موفق‌ترین و فعال‌ترین هیات‌های استانی کشور

وی اضافه کرد: یکی از نیازهای اسکیت، فعال بودن حداقل ۴ رشته در هر استان است و انتظار داریم رشته‌هایی چون سرعت، فری استایل و همچنین اسکیت بانوان در این استان فعال‌تر شود هر چند در سال‌های اخیر آذربایجان‌غربی از استان‌های موفق کشور به شمار رفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی هیات اسکیت آذربایجان‌غربی با حضور هنرجو رئیس فدراسیون ، بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

مجید هنرجو گفت: سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در اسکیت کشور رخ داد بطوریکه ۴۱ مدال در رشته‌های مختلف کسب شد و شاهد درخشش اسکیت‌بازان استان آذربایجان‌غربی از جمله آزاد همتی و آروین نجفی در مسابقات آسیایی و برای اولین بار بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با تبریک هفته و روز معلم و تمجید از باشگاه‌ها و مربیان اسکیت اظهار کرد: موفقیت در هر رشته‌ای منوط به یک کار گروهی است و در ورزش نیز باشگاه‌ها، مربیان، پشتیبانی، فدراسیون، اداره ورزش و جوانان و … با همکاری یکدیگر موفقیت را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/



منبع

وی گفت: استان آذربایجان‌غربی در رشته اسکیت قهرمانان زیادی دارد و انتظار داریم بتوان از استعدادها و قهرمانان به خوبی حمایت و بهره گرفت.

سجاد بیرامی همدلی و دوری از حواشی را یکی دیگر از نیازهای ورزش و هیات‌های ورزشی بیان و افزود: مدیریت درست در این خصوص و بهره‌گیری از همه داشته‌ها و اندوخته‌ها موفقیت را دوچندان می‌کند.

رئیس فدراسیون اسکیت نیز افزود: هم اکنون ۸ رشته (سرعت، اینلاین هاکی، اسکیت هاکی روی یخ، فری استایل، نمایشی، آلپاین، رولبال و رولر فری استایل) از دوازده رشته این رشته ورزشی در کشور فعال است و چهار رشته دیگر نیز فعال خواهدشد.

بخوانید:  نانوفناوران ایرانی مقاومت شیرهای صنعتی را افزایش دادند

در مجمع انتخاباتی هیات اسکیت آذربایجان‌غربی، مهدی فخری با کسب ۱۷ رای برای چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد و بهروز علیزاده موفق به کسب ۶ رای شد.

بیرامی خاطر نشان کرد: اسکیت استان ظرفیت بالایی دارد و در سال‌های آینده شاهد موفقیت‌های قابل توجهی خواهیم بود.