اعطای تسهیلات اشتغالزایی به سربازان وظیفه تا پایان تیرماه ادامه دارد


آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده تسهیلات شغلی خود را دریافت کرده‌اند و بیش از ۴۰ هزار نفر نیز که در گذشته ثبت نام کرده بودند، در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

سردار زاده‌کمند ادامه داد: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، و تعامل با بانک‌های عامل استان‌ها، در حال حاضر تعدادی از متقاضیان در فرآیند دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی از ۲ ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ آغاز شد و مطابق مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، ادامه روند اعطای تسهیلات از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۲ تمدید شده است.


 سردار زاده کمند: اعطای تسهیلات اشتغالزایی به سربازان وظیفه  تا پایان تیرماه ادامه دارد

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح یادآور شد: اولویت پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۲ با آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی است که در سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و در نوبت دریافت تسهیلات هستند و ثبت نام جدید از متقاضیان نیز به اتمام پرداخت تسهیلات به افراد در نوبت موکول خواهد شد.


|





منبع

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی از ۲ ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ آغاز شد و مطابق مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، ادامه روند اعطای تسهیلات از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۲ تمدید شده است.

بخوانید:  کانون باید به فکر تولید پویانمایی، بازی‌های فکری و رایانه‌ای باشد