کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی پلیس مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان استانی و دریافت ایده و برنامه ‌های آنان از جمله راهبرد‌ هایی است که در حال استفاده از آن هستیم تا بتوانیم در سطح کشور یک الگوی موفق در قالب خلاقیت ها برای کاهش تصادفات وتلفات ایجاد کنیم.





منبع

انتهای پیام


آیا این خبر مفید بود؟

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تلفات جاده‌ای در استان، گفت: براساس آمار‌ها ۵۰ درصد تلفات در محورهای درون شهری متعلق به عابران پیاده است که برای کاهش آن دستگاه‌های متولی باید برخی اقدامات از جمله مکانیزه کردن پل‌های عابر، اصلاح هندسی معابر و خط کشی ها را در دستور کار قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان مازندران،گفت: عملکرد دستگاه ‌های اجرایی در کاهش تصادفات و کاهش ترافیک ماهانه رصد می‌شود و دستگاه های مربوطه اقداماتی که در این خصوص انجام داده اند را گزارش خواهند کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

وی با بیان اینکه محور‌های پرتردد و پرتصادف برون شهری استان نیز شناسایی و اولویت بندی شده اند، افزود: دستگاه ‌های متولی جاده‌ های برون شهری نیز باید اقدامات مناسب برای کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز را به صورت جدی پیگیری کنند.

بخوانید:  این ۱۰ عضو بدن، همیشه بیکارند!

وی تصریح کرد: برای کاهش تصادفات جاده‌ ها و کنترل ترافیک، برنامه کوتاه مدت یک ساله، برنامه میان مدت سه ساله و یک برنامه بلند مدت ۵ ساله طراحی و تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی فرماندهی انتظامی استان است، گفت: شورای راهبری تصادفات استان در حال پیگیری این دو موضوع است تا از همه ظرفیت ‌های استان و حتی برون استانی برای کاهش تصادفات جاده ای و ترافیک استفاده شود.