افتخار مجموعه انتظامی خدمتگزاری به مردم است

ادیانی افزود: در مرزبانی یک قدم برداشتن برابر صد قدم ثواب دارد فلذا تلاش کنید فرصت انس با قرآن کریم، انس با خدا و راز و نیاز با او را از دست ندهید و باید از هر فرصتی برای متوجه شدن دلها به خدا استفاده شود. هر انسان با شرف و با وجدانی باید قدردان زحمات شما مرزبانان غیور و شجاع باشد که در این سرمای زیر صفر درجه از تمامیت ارضی ایران حراست می کنید و من بر دستان پر افتخار شما بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی نامانلو نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان گفت: حضور در پاسگاه های مرزی، دوران پرافتخار و پر از حماسه و ایثار دفاع مقدس را تداعی می‌کند و هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی در زمان کنونی، دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: در زمانی که مردم عزیز ما در حال سفر و دید و بازدید در کنار خانواده های خود هستند اما مرزبانان غیور و جان برکف در مرزهای کشور و همکاران انتظامی در شهرها و کوی و برزن مشغول خدمت رسانی و تامین نظم و امنیت در کشور هستند.

انتهای پیام/



منبع

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور در پایان گفت: راهبرد انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است.

بخوانید:  انتقال آسیب دیدگان اجتماعی به مددسرای امید منطقه 9 تهران

حجت‌الاسلام ادیانی در ادامه افزود: افتخار مجموعه انتظامی خدمتگزاری به مردم است و باید همکاران من تلاش کنند با برخورد درست و حکیمانه، این خدمت صادقانه و بی‌منت باشد.‌