اقدامات وزیر ورزش در توجه به ورزش زورخانه ای قابل تقدیر است

وی خاطر نشان کرد: یکی از بخش های مهم ورزش زورخانه ای که باید مورد حمایت قرار گیرد بیمه مرشدان است مرشدان ما معمولا شغلی ندارند و کار اصلی شان تمرکز بر باشگاه داری و حضور در گود پهلوانی است قطعا این افراد سرمایه های ورزش کشور هستند لذا بیمه مرشدان از درمان تا بازنشستگی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت:  توافق نامه جدید بین وزارت نیرو و ورزش کار ارزشمندی است. به هردو وزارتخانه تبریک می گوییم .اقدامات وزیر ورزش در توجه به ورزش زورخانه ای قابل تقدیر است و امیدواریم اقدامات بعدی مجلس و دولت در حمایت های مادی و معنوی از مرشدان، مربیان  و قهرمانان زورخانه ای سبب توسعه این ورزش آئینی کشور شود.

انتهای پیام/



منبع

وی اظهارکرد: ورزش زورخانه ای ورزشی است که روحیه پهلوانی و جوانمردی را ترویج می کند و سرمایه های ارزشمندی از جوانان ما در این گود زورخانه مشق پهلوانی می کنند. هر حمایتی که به ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در جامعه منتهی شود ضروری است.

رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس با اشاره به توافق وزارتخانه های ورزش و نیرو در مورد معافیت زورخانه های کشور از پرداخت هزینه های آب و برق،گفت: اقدامات وزیر ورزش در توجه به ورزش زورخانه ای قابل تقدیر است.

احمد راستینه،رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، با اشاره به توافق وزارتخانه های ورزش و نیرو در مورد معافیت زورخانه های کشور از پرداخت هزینه های آب و برق،گفت: خوشبختانه در این سه سال ورزش زورخانه ای مورد توجه ویژه کمیسیون فرهنگی و دولت قرار گرفت. در دولت سیزدهم ورزش زورخانه ای از ورزش های واجد ارزش است .

بخوانید:  اقدام جالب رحمتی و باشگاه آلومینیوم به مناسبت روز جهانی کار و کارگر