هیچ پیست استانداردی در ایران نیست

انتهای پیام/



منبع

امیر حسین محمودپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص کیفیت مسابقات دانشجویان جهان اظهار داشت: از نظر فنی مسابقات سطح بالایی داشت چون دو هفته قبل از آغاز این رقابت‌ها، مسابقات جهانی برگزار شد و تقریبا هفت نفر نخست رنکینگ جهانی در این رویداد حاضر بودند. طبیعی است که در چنین شرایطی کیفیت مسابقات هم بالا می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه موفق شدم در این مسابقات مدال ارزشمند نقره را به دست بیاورم. هر چند شانس این بودم که رنگ مدالم حتی طلا باشد ولی با توجه به فشار زیادی که تحمل کردم نتوانستم آن عملکرد مطلوبم را داشته باشم.

محمودپور در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه در ایران هیچ پیست استانداردی نیست و گاهی هم به همین خاطر ورزشکاران ما نمی‌توانند آن توانایی که دارند را در مسابقات بین المللی به نمایش بگذارند. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. از طرفی حمایت‌ها بیشتر شود که واقعا انگیزه بگیریم. متاسفانه پاداش‌ها و حقوق ما ورزشکاران خیلی ناچیز است.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران درخصوص مسابقات پیش رو هم گفت: فعلا اردوهای تیم ملی شروع نشده ولی باید خودمان را آماده رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس کنیم. این مسابقات اواخر فروردین ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این رویداد مهم رقم بزنیم.

بخوانید:  ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو جزو رشته‌های پرمدال خواهد بود/ اسکواش قابلیت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری را دارد