امدادخودرو با استقرار در جاده های استان قزوین آماده خدمت رسانی به رانندگان و مسافران نوروزی است

وی اضافه کرد: توسط نیروهای امداد خودرو خدماتی مانند سوخت رسانی، تعمیرات سیار، انتقال و جابجایی خودرو در زمان حادثه و یا بروز اشکال فنی ارائه می شود.

وی گفت: تمامی نیروهای امدادخودرو در این ایام در خدمت مسافران و رانندگان هستند و مردم می توانند از خدمات آنها برخوردار شوند.

وی اظهارداشت: در سال گذشته نیز در طول سال بویژه تعطیلات نوروزی خدمات خوبی به مسافران و رانندگان ارائه شد و امسال نیز با همه توان در خدمت مردم هستیم.

تقی پور اظهارداشت: نیروهای امدادخودرو در ایستگاههای عوارضی و محورهای مواصلاتی مستقر شده و خدمات تعمیراتی، فنی و امدادخودرویی را به رانندگان ارائه می کنند.

مدیر امداد خودروی قاقازان اظهارامیدواری کرد رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی اهمیت داده و آن را در سفرها رعایت کنند تا سفری ایمن و بدون حادثه را سپری کنند.

وی گفت: به رانندگان و شهروندان توصیه می کنیم قبل از هر سفر از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و معاینه فنی هم داشته باشند و پس از استراحت کامل و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط کامل تردد کنند.

وی بیان کرد: طرح ترافیکی و خدمات سفر نوروزی از بیستم اسفند ماه آغاز شده و تا  20 فروردین سال آینده ادامه دارد و مردم می توانند در همه ساعات شبانه روز از خدمات امدادی این نیروها استفاده کنند.

حمیدرضا تقی پور مدیر امداد خودروی قاقازان قزوین در خصوص آمادگی نیروهای این شرکت در طرح نوروزی اظهارداشت: همه ساله با آغاز سفرهای نوروزی دستگاههای خدمت رسان در قالب طرح ویژه با استقرار در جاده ها نسبت به خدمت رسانی در زمان بروز حوادث و سایر مواقع برای ایمنی سفرها همت می کنند.

بخوانید:  امیدوارم عطایی برای رفتارش دلیل منطقی داشته باشد/ به دنیای مربیگری ورود می‌کنم

وی افزود: نیروهای امداد خودرو نیز در کنار سایر نیروها با بسیج همه امکانات و نیروهای خود با ارائه خدمات فنی و تعمیرات سیار در جاده ها به یاری کسانی می روند که خودروی آنها به دلیل نقص فنی، حادثه و یا هر علت دیگری امکان تردد ندارند و بایستی کمک شوند.

مدیر امدادخودروی قاقازان استان قزوین در خصوص هزینه ها گفت: هزینه ورودی 370 هزار تومان و هر کیلومتر 13 هزار تومان و اگر صحنه تصادف باشد نیز مبلغ 300 هزار تومان دیگر از افراد دریافت می شود و تعرفه ها از ساعت 23 به بعد با 20 درصد افزایش محاسبه می شود.

تقی پور یادآورشد: تمامی نیروهای امدادخودرو آموزش دیده اند و مهارت فنی لازم را دارند و با لباس فرم و کارت شناسایی و مجوز رسمی فعالیت می کنند.

تقی پور تصریح کرد: رانندگان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات فنی، تعمیراتی و امدادی این شرکت می توانند با شماره تلفن 1693 تماس بگیرند و در محدوده استان از خدمات امدادخودروی قاقازان استفاده کنند.

100 دستگاه خودروی امدادی در جاده ها خدمت رسانی می کنند

تقی پور یادآورشد: امسال نیز در طرح نوروزی  100 دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادخودرو قاقازان با استقرار و تردد در محورهای مواصلاتی استان در تعطیلات نوروزی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با اجرای رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروزی و استقرار نیروهای امدادی در جاده های استان قزوین خدمات امدادی در اختیار مسافران و رانندگان قرار می گیرد.

انتهای پیام

بخوانید:  استارت ۹ اتوبوس واحد در بهارستان / همت شرکت عمران بهارستان در توسعه حمل و نقل عمومی شهر بهارستان



منبع

وی یادآورشد: شرکت امداد آباد قزوین با مجوز سازمان صمت فعالیت می کند و هزینه های دریافتی نیز بر اساس تعرفه تعیین شده از سوی سازمان صمت صورت می گیرد.

نیروهای امداد خودرو نیز در کنار سایر نیروهای امدادی از جمله پلیس راه، آتش نشانی، اورژانس، راهداری، هلال احمر با استقرار در جاده های استان در صورت نیاز رانندگان آماده خدمت رسانی شده اند.

تقی پور گفت: مسافران و رانندگان در صورت استفاده از خدمات امداد خودرو بایستی هزینه ها را بر اساس تعرفه دولتی پرداخت کنند و در صورت دریافت هزینه های اضافی می توانند ضمن تماس با سامانه 1693 موارد را گزارش کنند تا بلافاصله موضوع پیگیری شده و با هرگونه تخلف بسرعت برخورد شود.