انتصابات جدید در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

مصفا از مدیران جوان و خوشنام فرهنگ و ارشاد اسلامی است که طی این سال‌ها توانست چندین بار در ارزیابی عملکرد یکساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه، عنوان روابط عمومی برتر را در بین استان‌ها کسب نماید.

وی انجام فعالیت‌ها و تلاش‌ها همراه با داشتن نتیجه‌ای ملموس برای مردم و به طور مشخص اهالی فرهنگ و هنر را مورد تأکید قرار داد و گفت: ضمن اهتمام جدی با اصحاب رسانه استان، بهبود عملکرد و توسعه ظرفیت‌های کمی و کیفی در سایه تقویت هم‌افزایی‌ها، شاهد تحولاتی مثبت و رو به جلو خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،  طی حکمی ” قاسم مصفا ” را به عنوان ” رییس گروه امور رسانه ” و ” حسین ابراهیمیان ” را نیز به عنوان ” رییس گروه امور فرهنگی ” در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب نمود.

“قاسم مصفا” متولد ۱۳۶۰ در رشت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است. او از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۱۷ سال سابقه خدمت می‌باشد که از سال ۱۳۸۵ در حوزه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان مشغول بوده است و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت روابط عمومی این حوزه را بر عهده داشت؛ و پس از آن مسئولیت‌های مختلفی از قبیل: کارشناس ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مسوول هماهنگی، رصد و پایش رسانه‌ها، کارشناس شورای فرهنگ عمومی را در کارنامه خدمت خود دارد.

بخوانید:  تأثیر ایده آل گرایی خانواده‌ها در تجرد قطعی جوانان/ اوضاع ما از اروپا بهتر است

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز حسین ابراهیمیان را به عنوان ” رییس گروه امور فرهنگی ” منصوب کرد.

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد تحول بنیادین و انقلابی در ساختار معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل اظهار داشت: این امر، از انتظارت بنده و همچنین از خواسته‌های بحق اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است تا از رهگذر آن؛ بیش از حال حاضر، رضایتمندی اصحاب رسانه فراهم شود.

انتهای پیام/



منبع