انتقال آب خلیج فارس به بخش های مرکزی اقدام شیرین دولت است

وی تاکید کرد: در حوزه زیربنایی دولت اقدامات خوبی برای توسعه کشور داشته است. البته دولت یک سری اقدامات را نیز در حوزه بین الملل دنبال کرد که جای تقدیر دارد. پیوستن به شانگهای و بریکس اقدام خوبی بود که در سطح کلان برنامه ریزی شد اما باید با تقسیم وظایف برای هر وزارتخانه کار را به خوبی جلو برد.

انتهای پیام 



منبع

وی اظهار کرد: ما ظرفیت های معدنی خوبی در این مناطق داریم که به دلیل کمبود آب  خیلی از این ها معطل مانده است. انتقال آب به این مناطق از اقدامات خوب دولت بوده است  که نقش مجلس هم اینجا تعیین کننده بود.  چون ما بحث قانون انتقال آب دریای عمان را درمجلس یازدهم مصوب کردیم.

مصطفی نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در مورد اقدامات شیرین دولت سیزدهم، گفت: یک سری اقدامات در حوزه های زیربنایی در بخش هایی از کشور در قسمت های مختلف در حال انجام است که اقدامات مهمی برای توسعه کشور است. انتقال آب دریای عمان و خلیج فارس برای استانهای شرقی و مرکزی کشور برنامه ریزی شده و یک مقداری از کار انجام شده است  و بخشی در مرحله مقدماتی است که انتظار می رود با سرعت بیشتری کار ادامه پیدا کند.

نخعی تصریح کرد: بحث راه آهن کریدور شرق کشور که از چابهار به سرخس است سالهای طولانی معطل مانده بود و متاسفانه عملا اقدام موثری را به دلایل مختلف که یکی از آنها نقدینگی بود شاهد نبودیم. با اذنی که از رهبری گرفته شد با تهاتر نفتی پیمانکارانی انتخاب شدند و کار شروع شده است و با جدیت در دولت در حال انجام است.

بخوانید:  مخبر: امنیت نظام موضوعی نیست که بر سر آن تعارف کنیم