آیا ساعات کاری ادارات در سال ۱۴۰۳ کاهش می‌یابد؟

گودرزی در ادامه تصویب لایحه صیانت از حقوق زنان در برابر خشونت را اولویت دیگر کمیسیون اجتماعی در روزها و ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳خواند و گفت: این لایحه یک لایحه بسیار معتبر است که کمیسیون اجتماعی مجلس سال‌ها روی آن کار کرده و به جای خوبی رسیده است. رئیس مجلس هم -پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر این لایحه- قول داده است این لایحه را در اولویت طرح و بررسی در صحن علنی مجلس قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: البته کار کمیسیون اجتماعی در همه این لوایح به پایان رسیده و در نوبت صحن علنی مجلس هستند و کارهایی است که در ایام باقی‌مانده مجلس یازدهم باید به اتمام برسند، تصویب و ابلاغ شوند.



منبع

آیا ساعات کاری ادارات در سال ۱۴۰۳ کاهش می‌یابد؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، قانون اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری شامل تعطیلی دو روز در هفته و کاهش ساعت کاری، بحث ساماندهی کارکنان شرکتی و لایحه صیانت از حقوق زنان را سه لایحه مصوب کمیسیون اجتماعی مجلس خواند که باید در ابتدای سال ۱۴۰۳ و در روزهای پایانی مجلس یازدهم با اولویت در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شود.

به گزارش برنا؛ حسین گودرزی، نماینده مردم دورود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره اولویت‌های مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در سال ۱۴۰۳ ، قانون اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل تعیین دو روز تعطیلی در هفته و کاهش ۱۶ ساعت کار ماهانه برای تمامی کارکنان را از اولویت‌های اول کمیسیون اجتماعی خواند و گفت: درواقع کلیات آن تصویب شده و شور دومی است. باید به سرعت ماده و تبصره‌های آن تصویب شوند، چراکه میلیون‌ها نفر منتظر تصویب این قانون هستند.

بخوانید:  حضور درویش و بادامکی در اردوی سرخپوشان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اولویت دیگر این کمیسیون برای بررسی در صحن علنی مجلس در سال ۱۴۰۳ را بحث ساماندهی کارکنان شرکتی خواند و گفت: این لایحه اعاده شده از هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام است و کمیسیون اجتماعی باید در فاصله ۳۰ تا ۴۰ روز باقی‌مانده از مجلس یازدهم راجع به آن کاری انجام دهد.