انقلاب اسلامی میراث ارزشمند امام خمینی (ره) است


آیا این خبر مفید بود؟

 






فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ استان البرز گفت: امام خمینی (ره) نمونه برجسته رهبر اسلامی و «انقلاب» میراث ارزشمند این رهبر فرزانه و شهدای گرانقدری است که در سال های حماسه و قیام ۱۵ خرداد در راه اعتقاد خود گام نهاده و شجاعانه در جبهه حق علیه باطل ایستادند.

وی متذکر شد: همچنین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف چهارباغ، بخصوص خانواده محترم شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و مدافع حرم ،شهدا سلامت،‌شهدا امنیت، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.





منبع وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نمونه برجسته رهبر اسلامی و «انقلاب» میراث ارزشمند این رهبر فرزانه و شهدای گرانقدری است که در سال های حماسه  و قیام ۱۵ خرداد در راه اعتقاد خود گام نهاده و شجاعانه در جبهه حق علیه باطل ایستادند.


|

انقلاب اسلامی میراث ارزشمند امام خمینی (ره) است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ استان البرز تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حرکت عظیم مردم در سال های حماسه به ویژه قیام ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار، که نقطه عطف و سر آغاز تحوّلات و دگرگونی های شگفت آور در تاریخ انقلاب اسلامی است، صاحب اقتدار و عزت هستیم و بر همه­ ی ماست که به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام (ره) در جهت حفظ و ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

بخوانید:  استقلالی‌ها با حواس جمع به میدان بروند/ فاصله سه امتیازی قابل جبران است

انتهای پیام