حضور بیش از 130 واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران



به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، فرشاد مقیمی در این بازدید‌ها ضمن گفتگو با صنعتگران، کارآفرینان و واحد‌های صنعتی در جریان مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تولید قرار گرفت و برای رفع برخی از موانع در حوزه صنایع کوچک و متوسط راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین در دیدار با هیات‌های تجاری کشور‌های مختلف مهمترین محور‌های ارتقای همکاری‌های فی مابین را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

در جریان بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، رییس اتاق بازرگانی عراق، رئیس اتحادیه سرمایه‌گذاران بین المللی کشور گرجستان، هیات تجاری کشور روسیه و رییس اتاق بازرگانی کشور ترکمنستان با حضور در غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها، مهم‌ترین محور‌های ارتقاء روابط و مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور با تأکید بر صنایع کوچک و متوسط (SME (مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

مقیمی در این دیدار‌ها به بیان مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کشورمان پرداخت.

بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور در این نمایشگاه حضور فعال دارند و جدیدترین محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) به مدت ۵ روز تا ۱۲ اردیبهشت و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه خواهد داشت.

در این رویداد ظرفیت‌های صادراتی ایران، و بستر‌های اصلی تجارت خارجی، برای سایر کشور‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

بخوانید:  گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و زیاد نخاله

انتهای پیام/



منبع