اهل گله و شکایت نیستم اما داوری‌ها به مس رفسنجان ضربه زد/ تیم ملی شانس خوبی برای صعود دارد

سرمربی مس درباره تعطیلات جاری و تاثیر آن در شرایط تیمش تصریح کرد: این موضوع برای همه تیم های این فصل از لیگ برتر وجود دارد که با وقفه های متعدد و طولانی روبرو شده اند. لیگ پس از 6 هفته با فیفادی روبرو شد و پس از آن در اولین بازی در آبادان به میدان رفتیم که اصلا نمایش خوبی را در آن دیدار نداشتیم. حالا هم با وقفه ای 50 روزه در لیگ روبرو هستیم که تقریبا زمان بسیار زیادی است و پس از جام جهانی بازی ها با فشار زیادی برگزار می شود که همه این اتفاقات برنامه ریزی را برای همه تیم ها از جمله مس سخت و مشکل خواهد کرد.

خبرنگار: سمیه قدیری


وی به شرایط شمیبا و منشا در خط حمله تیمش اشاره ویژه‌ای داشت و در خصوص ناکامی این دو مهاجم مس در گلزنی به خبرنگار برنا گفت: سال قبل مس از نظر آوراژ گل در بین 4 تیم برتر لیگ معرفی شد و در لیگ یک هم که من با این تیم قهرمان شدم و به لیگ برتر آمدم، بیشترین گل زده را در کارنامه داشتیم. به هرحال امسال ما فوتبال رو به جلویی را در دستور کارمان داریم و در ایجاد فرصت و موقعیت شرایط خوبی داریم اما توپ ها به دلایل مختلف به گل تبدیل نشده است. در این زمینه باید بگویم بدون تعارف در ضربات آخر کم دقتی های زیادی داشتیم اما مطمئن هستم اوضاع این طور نمی مان و شرایط تغییر خواهد کرد.

ربیعی ضمن دفاع از عملکرد تیمش در این فصل از لیگ تاکید کرد: درست است که ما در امر گلزنی شرایط خوبی نداشتیم اما نباید از نظم تیمی به سادگی عبور کرد. تاکید می کنم شاید اگر اشتباهات داوری و برخی اشتباهات خودمان نبود، جایی برای مطرح کردن این انتقاد از ما به وجود نمی آمد.

بخوانید:  معرفی نفرات اعزامی تیم ملی به تورنمنت کرواسی


|


اهل گله و شکایت نیستم اما داوری‌ها به مس رفسنجان ضربه زد/ تیم ملی شانس خوبی برای صعود دارد

محمد ربیعی در گفت‌وگو با برنا





منبع