ایستگاه دوم CGS گاز شهرستان های سیروان و چرداول افتتاح شد

محمود کشاورز افزود: ایستگاه دوم CGS گاز شهرستان های سیروان و چرداول با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال، ۱۲۰۰ متر خط تغذیه و یک ایستگاه ۲۰ هزار متر مکعبی برای اتصال این ایستگاه به خط ۴۸ اینچ صادراتی جهت وصل گاز شبکه این شهرستانها و همچنین کارخانه سیمان ایلام انجام شده است.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: از برکات پیروزی انقلاب گازرسانی به دور افتاده ترین روستاهای کشور است که در استان ایلام با تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان خوشبختانه کار گازرسانی به مناطق روستایی استان در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: انجام این پروژه در راستای تامین پایدار گاز و اهداف پدافند غیرعامل بوده است و با بهره برداری از این پروژه هیچگونه مشکلی برای قطعی گاز این دو شهرستان و این کارخانه صنعتی وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تامین پایدار و مستمر گاز  در سطح استان یکی از اولویت های کاری قرار دارد،تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های اصلی انرژی یک از ضروریات است و خوشبختانه در فصل سرد سال هیچگونه مشکلی در زمینه تامین گاز در سطح استان وجود نداشته است.

سعید هژبری با اشاره به اینکه در این ایام شرکت گاز  استان در اکثر پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان های استان حضور فعال دارد.، افزود: از برنامه های پدافندی شرکت گاز در تقویت پایداری شبکه گازرسانی و استفاده از پیمانکاران توانمند بومی در اجرای پروژه‌های گازرسانی قدردانی می شود.

بخوانید:  تصاویری از حمله با سلاح سرد به سفارت ایران در دانمارک



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با افتتاح ایستگاه CGS دوم، گاز شهرستان های سیروان و چرداول و همچنین کارخانه سیمان ایلام در شرایط سخت و یا حوادث دیگر با قطعی گاز مواجه نمی شوند و پایداری مستمر گاز برای این مناطق تضمین می شود.