ای کاش فوتبال ساحلی ما را هم ویژه‌تر ببینند

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: جوانگرایی هم در برنامه ما است. در نهایت با توجه به افتخارات فوتبال ساحلی بهتر است به این رشته هم بها داده شود و ویژه‌تر به آن بپردازند.

وی در خصوص تعداد پایین تیم‌های شرکت کننده در لیگ اظهار داشت: هنوز در بسیار از بخش‌ها عقب هستیم. شاید بهتر باشد بیشتر از ۱۰ تیم داشته باشیم اما این مساله نیازمند سخت افزار است. هر چه مسابقات بیشتر باشد قوی‌تر می‌شود. در تهران هم اصلا امکانات وجود ندارد که تیمی تهرانی در لیگ حضور پیدا کند.

انتهای پیام/



منبع

علی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: فعلا اردویی در پیش نداریم اما لیگ به زودی شروع می‌شود و بازیکنان درگیر لیگ می‌شود. لیگ ما با ۱۰ تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها تا ماه آبان رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند. جام حذفی هم در خلال لیگ برگزار می‌شود.

نادری ادامه داد: ما در فوتبال ساحلی لژیونرهایی داریم که در روسیه و کشورهای عربی بازی می‌کنند و شرایط‌مان خوب است. بعد از لیگ مسابقات بین قاره‌ای در آبان‌ماه داریم و قبل از آن اردوهایی خواهیم داشت.  هنوز برنامه مسابقات رسما اعلام نشده اما به مرور با جلسات با فدراسیون اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم در خصوص پخش تلویزیونی قرار است اقداماتی مهم انجام شود و اگر شاهد تصمیماتی خوب باشیم، بازیکنان هم پیشرفت می‌کنند. سال‌های قبل هم قرار بود اینگونه باشد اما نشد.

بخوانید:  اوقات شرعی مشهد در 19 فروردین ۱۴۰۲