بازی مس با شمس آذر از رقابتهای جذاب لیگ خواهد بود

نویدکیا تصریح کرد: حضور تماشاگر به زیبایی و جذابیت بازی ها کمک می کند و هر چقدر تماشاگر بیشتری وارد استادیوم شود به هیجان بازی کمک خواهد کرد.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر از ۱۷ دیدار گذشته خود با ۶ برد، ۶ تساوی و پنج باخت با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهارداشت: نمی‌خواستم خدابنده ‌لو را از دست بدهم چون اصولی دارم و به آن پایبندم اما ایشان قرار بود در نیم فصل جدا شود و من نیز جلوی این انتقال را نگرفتم، اما از بازیکنانی بود که نمی‌خواستم وی را از دست بدهم و می‌توانست یک بازیکن خوب برای تیم ما باشد.

 انتهای پیام



منبع

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته هجدهم مسابقات فردا /چهارشنبه/ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان از ساعت ۱۵ میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محرم نوید کیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست قبل از بازی با تیم شمس آذر که سه شنبه شب در استادیوم سردار آزادگان برگزار شد اظهارداشت: دیدار ما با نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال بسیار جذاب خواهد بود.

وی بیان کرد: تفاوت بازی ما با شمس آذر در روش هجومی بازی است زیرا من به مالکیت توپ اعتقاد دارم اما شمس آذر دنبال نتیجه گرفتن است و این روشها به جذابیت بازی کمک خواهد کرد.

نویدکیا تصریح کرد: به ظنر می رسد بازی سختی را در پیش داریم زیرا تیم شمس آذر نشان داده یک تیم بسیار خوب، با انگیزه و با انرژی است که آقای دقیقی آن را بخوبی سروسمامان داده و سبک بازی این تیم نیز خاص است.

بخوانید:  این خورشت ایرانی قاتل کبد چرب است!