با انگیزه خوب بازیکنان و بازی زیبا و روان به اهداف خود در مقابل پیکان دست یافتیم



به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی عصر سه شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پیکان اظهارداشت: خوشبختانه با برنامه ریزی خوبی که داشتیم به اهداف خود در بازی امروز رسیدیم و وضعیت بسیار خوبی در جدول داریم و می توانستیم دنبال کسب سهمیه هم باشیم.

وی افزود: تیم شمس آذر فوتبال زیبا و تماشاگرپسند ارائه می کند و انتظار داشتیم کارشناسان و رسانه ها به تیم ما نگاه ویژه ای داشتند.

دقیقی بیان کرد: در همه بازی ها تا آخرین لحظه با تلاش بازیکنان و انگیزه بالای آنها توانسته ایم شگفتی ساز باشیم و بازی های خوبی را ارائه کنیم و هرگز دنبال توقف بازی و وقت کشی نبوده ایم و رویکرد ما بازی جوانمردانه و زیباست.

سرمربی تیم شمس آذر یادآورشد: در بازی بعدی با گل گهر هم حتما هجومی ظاهر می شویم و دنبال امتیاز هستیم و هواداران را راضی می کنیم.

دقیقی تصریح کرد: اکر سه امتیاز ما را در ابتدای فصل کم نکرده بوند امروز این تیم می توانست حتی سهمیه آسیا را کسب کند و افتخار آفرین باشیم.

سرمربی تیم شمس آذر گفت: بازی خوبی را در نیم فصل دوم انجام دادیم و با توجه به ظرفیت بازیکنان می‌توانستیم جزو چهار تیم نخست جدول باشیم. 

بازی شمس آذر قزوین و پیکان تهران در ورزشگاه سردار آزادگان با نتیجه ۲ بر یک به نفع شمس آذر به پایان رسید.

انتهای پیام



منبع

بخوانید:  حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی