بخشی از هزینه اعزام را فدراسیون جهانی پرداخت کرده بود/ همه را شگفت‌زده کردیم


عضو تیم‌ملی هاکی روی یخ ایران در پایان تصریح کرد: از کاوه صدقی و آقای هوشیدری که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با حمایت مسئولین در سالهای آینده هم این مسیر را حتی بهتر از حالا ادامه دهیم.

عضو تیم‌ملی هاکی روی یخ ایران گفت: بخشی از هزینه اعزام را فدراسیون جهانی پرداخت کرده بود.

وی افزود: نتیجه‌ای که به دست آمد حتی سایر کشورها را هم شگفت زده کرد. در این مسابقات در مجموع 8 تیم حضور داشت که ما موفق شدیم در یک گروه چهارتایی با شکست تمام رقبا به مرحله حذفی برویم و آنجا هم از سد تیم امارات عبور کردیم و در مرحله نیمه نهایی هم تیم سنگاپور را پشت سرگذاشتیم. برایمان خیلی مهم بود که در فینال هم به پیروزی برسیم ولی کشور میزبان به هر شکل موفق شد سه بر یک این بازی را با برد و در نهایت با قهرمانی به پایان برساند.


آیا این خبر مفید بود؟

عضو تیم‌ملی هاکی روی یخ ایران در ادامه گفت: بسیار خوشحال هستیم که در نخستین حضورمان در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردیم اما از طرفی هم ناراحت هستیم که نتوانستیم در قدم پایانی هم به پیروزی برسیم و با مدال طلا به کشورمان بازگردیم. درست است که ورزش همیشه با برد و باخت همراه است اما همه دوست دارند روی سکوی قهرمانی بایستند و اینگونه نتیجه تلاش‌های خود را به چشم ببینند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  تاکید بر توقف حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی

ملی‌پوش هاکی روی یخ: بخشی از هزینه اعزام را فدراسیون جهانی پرداخت کرده بود/ همه را شگفت‌زده کردیم





منبع

وی در مورد صحبت‌های پولادگر و اینکه گفته شده این هزینه به ملی‌پوشان پرداخت خواهد شد، گفت: زمانی که ما قرار بود به این بازی‌ها اعزام شویم کسی ما را نمی‌شناخت و کسی هم انتظار نداشت چنین نتیجه‌ای رقم بخورد اما در جریان مسابقات که هر روز با برد برای ما همراه بود کم کم شرایط متفاوت شد و عنوان کردند که بعد از بازگشت‌مان این هزینه را به ما پرداخت خواهند کرد. اگر این اتفاق رخ بدهد که خیلی خوب است و امیدوارم این وعده عملی شود.

بخوانید:  واکنش کریم بنزما به شوک از دست دادن جام جهانی + سند