بخش ام ‌آر آی بیمارستان نظام مافی شوش به بهره‌برداری رسید

لازم به ذکر است که با راه‌اندازی این دستگاه که گامی مهم در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات تشخیصی در شهرستان شوش است، میزان پرداختی از جیب مردم به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این مراسم اظهار کرد: دستگاه ام آر آی بیمارستان نظام مافی شوش یکی از ملزومات تشخیصی درمانی بوده که با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، همزمان با ورود وزیر بهداشت و هیات همراه به استان خوزستان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مسوولان شهری، امروز سه شنبه 17 بهمن ماه سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بخش ام آر آی بیمارستان نظام مافی شوش با حضـور”بهروز رحیمی”(معـاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت)، “سید سعید آزنده”(معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)، فرماندار، نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهری به بهره‌برداری رسید.

سید سعید آزنده افزود: از این پس بیمـاران شهرستان شوش و مناطق همجوار می‌توانند به راحتی و سهولت خدمات تشخیصی درمانی را با تعرفه دولتی دریافت کنند.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  آخرین توصیه حاج قاسم سلیمانی و دقیقا 8 روز قبل از شهادت