شیراز؛ امروز و فردا میزبان چهاردهمین نشست سراسری اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، در خصوص چهاردهمین نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور، اظهار کرد: این نشست، به مدت دو روز در حرم احمد بن موسی(ع) با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در روز نخست و بررسی تحولات منطقه، در روز دوم برگزار خواهد شد.
وی در ادامه، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امروز ۱۸ و فردا ۱۹ بهمن ماه، با حضور ۲۵۰ تن از اساتید و نخبگان سراسر کشور، چهاردهمین نشست سراسری اندیشمندان و استادان دانشگاه های سراسری کشور، برگزار خواهد شد.
تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، به اهداف برگزاری نشست سراسری اندیشمندان و استادان، اشاره و عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست، یک هم اندیشی علمی پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تحلیل و بررسی مسائل منطقه است.
وی، خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست، به شناخت بررسی تحولات منطقه و انتخابات کمک می کند، چرا که این دو موضوع به هم مرتبط است، شاید بیش از پنج بار در طول ماه های گذشته، مقام معظم رهبری، بر روی مسائل انتخابات و منطقه، تاکید کرده اند که همه این ها در این نشست، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کلانتری، مطرح کرد: یکی دیگر از اهداف این نشست، هم افزایی استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه ها است، اساتید شرکت کننده در این همایش، یک شبکه گسترده کشوری هستند، هم افزایی این اساتید در فضای دانشگاه های کشور، می تواند یک تاثیر معرفتی در حوزه انقلاب اسلامی، به وجود بیاورد.
وی، یادآور شد: از جمله ویژگی این نشست، ارسال ۴۵ مقاله علمی به این نشست است که ۱۰ اثر در این نشست، ارائه خواهد شد، افتتاحیه این مراسم، توسط حجت الاسلام و المسلمین رستمی، برگزار خواهد شد، یکی دیگر از ویژگی های این نشست، گفت و شنود شیوه تاثیر گذاری درس انقلاب اسلامی، به مدت ۴ ساعت است.

بخوانید:  راه اصلاح کشور انتخابات است



منبع