برای باخت تیم ملی دنبال مقصر نباشید/ می‌توانستیم جزو 16 تیم برتر دنیا باشیم

مجتبی صابری، مربی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در واکنش به عدم نتیجه گیری ملی‌پوشان اظهار داشت: نتیجه خیلی بد بود. به رغم اینکه نمایش خوبی داشتند ولی متاسفانه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اگر نتایج را دنبال کنید خواهید دید که حتی بازیها را با اختلاف خیلی نزدیک واگذار کردیم و اگر برعکس می‌شد الان جزو 16 تیم برتر دنیا بودیم.

مربی تنیس روی میز گفت: چالش‌های ورزش ایران را ببینید.


خبرنگار: فریبا جلیل خانی

مجتبی صابری در گفت‌وگو با برنا

برای باخت تیم ملی دنبال مقصر نباشید/ می‌توانستیم جزو 16 تیم برتر دنیا باشیم

تیم ملی تنیس روی میز ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان با صعود نکردن از مرحله گروهی فرصت کسب سهمیه تیمی المپیک 2024 پاریس را از دست داد.

این مربی تنیس روی میز گفت: اینکه بخواهیم همه چیز را به شرایط خوب اردو و حضور روانشناس گره بزنیم کافی نیست. این وضعیت برای تیم حداقل تا حد توان فدراسیون فراهم بوده اما بچه‌های ما به آینده امیدوار نیستند چون اخیرا ورزش ایران با دو مشکل اساسی مواجه شده است. تیم‌های ما دیگر مانند سابق توان مالی برای اعزام ندارند و از اعزام‌ها باز می‌مانند. این هم فقط شامل رشته تنیس روی میز نیست و تقریبا اکثرا رشته‌ها با این چالش مواجه هستند. دومین چالش هم که خیلی شاهدش بودیم عدم صدور ویزا برای ورزشکاران از سوی کشورهای میزبان مسابقات بوده است. ملی پوشان وقتی پشت سرهم مسابقات را از دست بدهند و در رنکینگ افت کنند کم کم روحیه خود را می بازند.