کوین اسپیسی محاکمه می‌شود؟

«آنتونی رپ» همچنین ادعا کرده که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است برای ارضای میل جنسی خود در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و حالا خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده است. 

دادگاه «کوین اسپیسی» بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، پنج سال پس از مطرح شدن اولین اتهامات جنسی در نیویورک برگزار می‌شود.


آیا این خبر مفید بود؟


انتهای پیام/

پرونده علیه این بازیگر ۶۳ ساله بر اتهامات مطرح شده از سوی «آنتونی رپ» بازیگر نمایش موزیکال «رانت» در برادوی متمرکز است که پنج سال پیش علناً «اسپیسی» را به تجاوز جنسی به او در سنین نوجوانی متهم کرد.

به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «کوین اسپیسی» فردا (پنج‌شنبه ۱۴ مهر) در نیویورک با اولین پرونده از سری ادعاهای آزار جنسی که مربوط به دهه‌ها قبل است، در دادگاهی روبرو می‌شود که ممکن است سایه‌ای بیش از پیش بر حرفه درخشان این بازیگر عرصه سینما و تئاتر بیفکند. 

محاکمه «اسپیسی» بر اساس ادعاهای «رپ» علیه او مبنی بر ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی متمرکز خواهد بود و نه ادعاهای تجاوز جنسی. ادعای مرتبط به تجاوز جنسی در ماه ژوئن به دلیل دیر مطرح شدن، رد شد. 


کوین اسپیسی محاکمه می‌شود؟





منبع

در سال ۲۰۱۹ نیز «اسپیسی» از سوی یک جوان ۱۸ ساله به ضرب و جرح و سوء استفاده جنسی متهم شد که این شکایت به دلیل در دسترس نبودن شاهد شاکی، مختومه شد.

بخوانید:  تمامی دانشجویان بستری شده بر اثر مسمومیت از بیمارستان ترخیص شدند