بسیاری از مشکلات طارم با تکمیل خدمات دولت سیزدهم حل می شود


|

اعلایی: بسیاری از مشکلات طارم با تکمیل خدمات دولت سیزدهم حل می شود

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین برای حمایت از زیتون کاران طرح های ابتکاری مختلفی انجام داده گفت: زیتون طارم باید در استان و کشور شناسانده شود و در این راستا قرار است زمین مناسبی که بیشترین تردد را دارد برای فروش زیتون و فرآورده های زیتون در نظر گرفته شود. 

وی افزود: بیشتر مسائل مطرح شده در این جلسه، در کانون برنامه ریزی و در فرآیند رفع و حل در استان قرار دارد و برخی از آنها در کوتاه مدت و برخی دیگر در میان مدت برنامه ریزی و حل می شود. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در استان پیگیری می شود ایجاد ظرفیت برای ارتقاء تقسیمات کشوری منطقه است البته شاید در کوتاه مدت به نتیجه نرسد ولی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری بخش طارم سفلی روز پنجشنبه به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اسلامی صدر سرپرست فرمانداری قزوین، غریب مدیرکل دفتر روستایی استانداری، خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد. 



استاندار قزوین گفت: بسیاری از مشکلات بخش طارم با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده وتکمیل طرح ها بتدریج حل خواهد شد.

photo_2023-05-18_21-48-12

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، در سه سال آینده مشکل آب شرب روستایی و شهری و همچنین راه های روستایی استان قزوین برطرف خواهد شد که بخش طارم در این زمینه در اولویت است.

بخوانید:  وزیر ارشاد: ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار زائر از اواخر آذرماه به عمره مفرده اعزام می‌شوند

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش طارم سفلی اظهار داشت: حل مسایل و مشکلات مطرح شده در این جلسه جدید نیست و تمامی آنها در مدت زمان کوتاه برطرف نمی شود ولی باید آنها را اولویت بندی کنیم و براساس نیازهایی که بیشتر در کانون مطالبات مردم قرار دارد اقدامات لازم انجام شود که در دولت سیزدهم گام های خوبی برای حل آنها برداشته شده است.


آیا این خبر مفید بود؟

در این جلسه همچنین مطالبات بخش طارم سفلی توسط مسئولان این بخش مطرح د و برای حل آنها تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام 

در جلسه شورای اداری بخش طارم بیش از ۲۰ برنامه برای توسعه و آبادانی این منطقه مصوب شد که در دستور کار معاونت های مربوطه در استانداری قزوین قرار خواهد گرفت.

اعلایی گفت: نباید منطقه طارم را منطقه محروم قلمداد کنیم چرا که ممکن است در اذهان اثر نامناسبی داشته باشد و خیلی ها برای سرمایه گذاری نیایند، علاوه بر این، منطقه ای که این حجم از فرصت های خدادادی، مردم نجیب و شریف، ظرفیت های کشاورزی و گردشگری دارد را نمی توان منطقه محروم قلمداد کرد. 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف