سیلی نهایی به آمریکا هنوز مانده است/ کسی نمی‌تواند مانع تجارت دریایی ما شود

وی اضافه کرد: امروز اروپا با چالش‌های گوناگونی مواجه است چنانکه کشوری مانند فرانسه از جمع آوری زباله در پایتخت خود ناتوان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: چند ماه است که با دشمنان کوچک و بزرگ داخلی و خارجی در حال مبارزه هستیم، آنان قصد دارند اعتقاد مردم را سست و بین مردم و نظام اختلاف ایجاد کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: قبول داریم که مشکلاتی در کشور هست، اما این مسائل قابل حل است و با ایمان، پشتیبانی و همراهی مردم خواهیم توانست بر چالش‌ها فائق آییم.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن‌ها از منطقه نیست، دریافت می‌کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.





منبع

فرمانده کل سپاه افزود: این روز‌ها از غزه بر سر اسرائیلی‌ها آتش می‌بارد، اما صهیونیست‌ها قادر نیستند کاری از پیش ببرند و عاجز شده اند و آمریکا نیز منطقه را ترک کرده است.

انتهای پیام/

بخوانید:  همکاری‌مان با شریک اتریشی وارد مرحله جدیدی شده است





سردار سلامی تاکید کرد: آمریکایی‌ها اگرچه سردار ما را شهید کردند، اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن‌ها از منطقه نیست، دریافت می‌کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.