بعد از ۱۰ ماه نفس راحت کشیدیم

وی افزود: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، اما ما برای برد به زمین آمدیم و راهی جز پیروزی نداشتیم. ۱۰ ماه زحمت کشیدیم و سختی های زیادی را دیدیم، باید در این بازی را به پیروز می شدیم تا نفس راحتی بکشیم و خدا هم کمک کرد و به هدف رسیدیم و آن را تقدیم به همه هواداران تیم گیتی‌پسند می کنیم.

بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند: بعد از ۱۰ ماه نفس راحت کشیدیم

بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند، گفت: در بازی های آخر همیشه ترس مصدومیت وجود دارد، اما اگر با ذهنیت برنده به میدان بیایی هیچ ترسی نخواهید داشت. مصدومیت یک اتفاق است که می تواند برای هر کسی و هر زمانی رخ دهد. امسال مصدومان زیادی داشتیم اما در نهایت مزد زحماتمان را گرفتیم.

عزتی گفت: در بازی های آخر همیشه ترس مصدومیت وجود دارد، اما اگر با ذهنیت برنده به میدان بیایی هیچ ترسی نخواهید داشت. مصدومیت یک اتفاق است که می تواند برای هر کسی و هر زمانی رخ دهد. امسال مصدومان زیادی داشتیم اما در نهایت مزد زحماتمان را گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رضا عزتی بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند پس از پیروزی مقابل مس کرمان در هفته پایانی لیگ‌برتر و کسب مقام سوم سی‌وششمین دوره رقابت‌های هندبال باشگاه های مردان کشور، اظهارکرد: مس کرمان تیم باتجربه ای است و بازیکنان خوبی دارد، کاپیتان تیم ملی و افشین صادقی و دیگر نفراتی که دارد ملی پوش و با تجربه و بزرگی هستند که سالها در تیم ملی بازی کرده اند.

انتهای پیام 



منبع

بخوانید:  مشکلات راه روستایی به بخش سلامت ضربه وارد می‌کند/مدیر جهادی فارغ از هر سلیقه‌ای مورد تأیید ماست