بهسازی تمام قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

 





مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) عنوان کرد: در این مراسم با توجه به درخواست مادر دو شهید و دو جانباز مدافع حرم افغانستانی برای بهسازی بلوک شهدای تیپ فاطمیون، بهسازی این بلوک نیز در دستور کار سازمان بهشت زهرا (س) قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) از بهسازی تمام قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) خبر داد.


|

بهسازی تمام قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

بخوانید:  توجه به حمل نقل کابلی برای توسعه زیر ساخت های گردشگری منطقه 22 تهران





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا، جواد تاجیک در مراسم بهره برداری از یک بلوک بهسازی شده قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: طرح بهسازی قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت‌های معنوی و میراث هویتی کشورمان با رعایت ملاحظات رهبر انقلاب و خانواده شهدا در دستور کار سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری تهران قرار گرفته و امروز مفتخریم یک بلوک از قطعه ۵۰ با همراهی و رضایت خانواده‌های معظم شهدای این قطعه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) از سال گذشته شروع شده و در جریان حضور رهبر معظم در گلزار شهدا با رضایت ایشان از این طرح استمرار یافته است.

وی افزود: خانواده های معظم شهدا از ما برای بهسازی قبور شهدا تشکر می کنند، اما واقعیت این است که این طرح با ابتکار، پیگیری و حمایت های شهردار رزمنده و جانباز تهران انجام شده و باید از ایشان تشکر کرد.