جامعه نیاز به اخبار خوب و امیدوارکننده دارد


|

وی افزود:  از لحاظ آماری خدمات شهرداری تبریز نسبت به سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست ولی با نقطه ایده‌آل آن فاصله داریم که باید بسترهای ایده‌آل را  فراهم کنیم.

وی با اشاره به عدم شکایت از رسانه‌ها از ابتدای مدیریت فعلی شهرداری تبریز گفت: روابط عمومی ها باید از ارائه آمار و ارقام اغراق آمیز و بزرگنمایی مسائل پرهیز کنند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

همچنین در این مراسم از جمعی از مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مدیران و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و همچنین مدیر و کارکنان امور ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر تبریز تجلیل به عمل آمد.

 هوشیار با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری از خدمات ‌محوری به رویکرد اجتماعی اعلام کرد: نگاه ما تغییر ریل حرکت شهرداری از نهادی خدماتی به سمت کارکردهای اجتماعی است و گذر زمان، خدمات ارائه شده به شهر و شهروندان را در محک ارزیابی قرار خواهد داد.

انتهای پیام

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تغییر دیدگاه در موضوعات شهری و آسیب‌های اجتماعی نیز گفت:  حذف نمک‌پاشی همت بزرگی توسط مردم و شهرداری تبریز بوده و فرهنگ‌سازی روابط عمومی و رسانه ها در این حوزه توفیق بزرگی بود چرا که موجب همراهی مردم  با مدیریت شهری شد.