به نکونام و بازیکنان گفتم آرامش رمز موفقیت است

فریبا در خصوص ادامه لیگ عنوان کرد: قبل از بازی اعلام کرد ۱۵ امتیاز وجود دارد و باید ببینیم کدام تیم در این ۵ هفته موفق‌تر خواهد بود. فعلا استقلال ۳ امتیاز را گرفته و باقی بازی‌ها مانده است که از ۴ بازی ۳ بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این مساله بسیار مهم است زیرا در بازی این هفته هواداران عالی تشویق کردند و از عوامل موفقیت استقلال بودند. حالا در انتظار حضور بیشتر آن‌ها در بازی بعدی استقلال هستیم.

وی در خصوص حضور خود در تمرین استقلال گفت: آن‌هایی که با یک تیم زندگی می‌کنند، به مسائل اشراف دارند اما به هر حال تا زمانی که در تمام تمرین‌ها کنار تیم نباشی نظر درست و کاملی نداری. در آن حضور هم به بچه‌ها گفتم نتایج استقلال زمانی خوب بود که مدیر و مربی آشتی کردند. در نتیجه آرامش رمز موفقیت این تیم است و همین مساله را به آن‌ها گوشزد کردم. روحیه آن‌ها بسیار خوب بود و امیدوارم در ادامه هم موفق باشند.

انتهای پیام/



منبع

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم که خدا را شکر با برد استقلال همراه شد. به قول معروف می‌توانیم بگوییم مردیم تا بردیم.

وی افزود: در این بازی همه چیز دیدیم. از مالکیت توپ و شوت گرفته تا پاس‌های زیبا و ساختار بازی خوب. نقطه اوج هم گل‌های زیبا و اروپایی بود. دیدید که ماشاریپوف چه گل زیبایی زد. گل بلانکو هم به من بسیار چسبید چون بردمان را تضمین کرد.

بخوانید:  آموزش ايستگاهی ويژه مسافرین در پست های نوروزی هلال‌احمر گلستان

پیشکسوت استقلال گفت: خدا را شکر می‌کنم که همجنان صدرنشین ماندیم. به ذوب‌آهن بابت نمایش خوب تبریک می‌گویم. همیشه گفته‌ام که ربیعی تیم‌های خوبی آماده می‌کند اما به هر حال نتیجه مهم است و استقلال پیروز شد.