بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت ۵ تن از مستشاران ایرانی در سوریه 

متن بیانیه به این شرح است:

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این شهیدان سرافراز، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، به ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا،  بر روح مطهر و پرفتوح انان درود فرستاده و هم نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت می‌نماید و تاکید می نماید راه تمام شهدای جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/



منبع

بی تردید این اقدامات و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت در منطقه می باشد که اینگونه دست به ترور و کشتار می‌زنند ولی بدانند که این اقدامات ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهیدان والامقام حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت . 

بسم الله الرحمن الرحیم 
رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر دشمنی خود را با ملت ایران با اقدام وحشیانه در ترور ۵ تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است .

مزدوران جنایتکار صهیونیستی اکنون پس از ۱۰۰ روز تلاش بی فرجام و قتل و خونریزی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین بیش از هر زمان دیگری به استیصال رسیده و در باتلاقی که خود آن را به وجود آورده اند در حال فرو رفتن می باشند . 

بخوانید:  شناسایی ۳۵۴ نفر مبتلابه کرونا در کشور

به گزارش خبرگزاری برنا، مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت ۵ تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه شد را محکوم کرد.